Capital'e abone olun.
REKLAMVERENLERİN AJANS DEĞİŞİMİ SÜRECEK

Reklamverenlerin ajans değişimi sürecek

Reklam sektöründe birçok ajans yeniden yapılanıyor.

Son Güncelleme: 01.02.2011


GÜNDEMDE NE VAR? Reklam sektörü hızlı bir değişim yaşıyor. Birçok ajans yeni trendleri ve ihtiyaçları karşılamak için yeniden yapılanıyor, odağını değiştiriyor. Özellikle dijital mecralara yoğunlaşmak da ajansların gündemindeki en öncelikli konulardan...
Sektörün önde gelen ajanslarından Draft FCB de değişim sürecindeki ajanslardan biri. Shoppers marketing konusunda uzmanlaştıklarını belirten ajansın CEO'su Elif Önay, bunun nedenini de şöyle açıklıyor:
"Shoppers marketing bugün birçok global markanın listesinin en başında yer alan en önemli konulardan biri. Çünkü rafta olmak gerekiyor. Şu anda Türkiye'de shoppers marketing yapan başka bir ajans da yok."

MÜŞTERİ SAYISI ARTACAK
Draft FCB, bugünlerde Coca- Cola'nın global olarak açtığı konkura da katıldı. Bu alanda ciddi bir yatırımları olduklarının altını çizen Önay, önümüzdeki günlerde hizmet verecekleri müşteri sayısının artacağını ifade ediyor.2010, reklam sektörü açısından beklendiğinden de iyi geçti. Reklam yatırımları artarken çok sayıda marka ajans değiştirdi. Önay, reklamverenlerin ajans değişiminin bu yıl da süreceğini belirtiyor. Hatta bu yılın o anlamda çok hareketli geçeceğini haber veriyor. "2011 yılında daha büyük reklamverenlerin reklam ajansı değiştireceğini düşünüyorum. Geçtiğimiz yıl hareketlilik, GSM sektöründe olmuştu. Bu yıl ise finans sektöründe yaşanacak" diye konuşuyor.
 
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER