Capital'e abone olun.
SARAR'IN İMAJINI DEĞİŞTİRECEK

Sarar'ın imajını değiştirecek

Emre Sarar, 2023 yılına kadar 170 olan mağaza sayısını 300'e çıkarmayı istediklerini belirtiyor.

Son Güncelleme: 01.06.2011


Emre Sarar, tam bir yıldır Sarar'da CEO koltuğunda oturuyor. Aile şirketinin ikinci kuşak yönetime geçme kararı sonrasında 33 yaşında CEO olan Sarar, her ne kadar genç yaşta en üst düzeyde sorumluluk üstlenmiş olsa da yılların deneyimine sahip. 10 yıl Almanya'da Sarar'ın Avrupa operasyonunu yönetti. Markanın yurtdışı mağazalaşma sürecinden sorumlu isim oldu. Bu görevin bir anlamda kendisi için test dönemi olduğunu belirten Sarar, "Oradaki şirketin kâr ettiğini, benim işi becerdiğimi görünce 'Yetiştin şimdi gel bizi yönet' dediler" diye konuşuyor.

Peki son 1 yıldır Emre Sarar'ın yönetiminde Sarar'da neler oluyor?
Şirketin DNA'sıyla oynamayı hiçbir zaman istemediğinin altını çizen Sarar, ilk etapta bazı değişiklikler yaptığını anlatıyor. "Yeni bir oluşum ve enerji olduğu için uzun süredir bizimle çalışan bazı arkadaşlarımızla yollarımızı ayırdık. Mağazalaşma sürecine girdik. Bir yıl içinde yurtiçinde ve yurtdışında 20 mağaza açtık. Ürün segmentini geliştirmeye başladık. Sarar denildiğinde akla takım elbise geliyor, bunu silmek istiyoruz. Sarar'ın kadın koleksiyonu da çok güçlü. Hedefimiz Sarar'da kadın koleksiyonuna biraz daha önem vermek" diyor. Sarar önümüzdeki dönemde mağazalaşmadaki hızını düşürmek niyetinde değil. Emre Sarar, 2023 yılına kadar 170 olan mağaza sayısını 300'e çıkarmayı istediklerini belirtiyor.

"YÜZDE 100 KURUMSALLIĞA İNANMIYORUM"

Emre Sarar, kurumsallaşmaya bakışını da şu şekilde anlatıyor: "Ben yüzde 100 kurumsallığa inanan bir yönetici değilim. Çok kurumsal olunca bazı şeyleri bilmiyorsunuz, bilgi akışında kayıplar oluyor, yeni fikirler kolay ortaya çıkmıyor. Ama aile ortamında öyle değil. Aile ortamında konuşmak, çalışanlarla kahve içmek bile bize inanılmaz geri dönüşler sağlıyor."
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER