Capital'e abone olun.
ŞİRKETLERİN SOSYALLEŞME FORMÜLÜ

Şirketlerin sosyalleşme formülü

Sosyal şirket olmayı başaran şirketler müşteri memnuniyetini ve verimliliğini artırırken maliyetleri azaltıyor."

Son Güncelleme: 01.06.2011



GENÇLERLE BULUŞTURUYOR

Akampus Youth Marketing, gençlik odaklı pazarlama iletişimi çözümleri üreten ve uygulayan bir ajans.11 yıllık bir geçmişe sahip olan ajans, Türkiye'nin büyük markalarını 17-28 yaş aralığındaki gençlerle buluşturmaya çalışıyor. Akampus Youth Marketing'in "gençlik ajansı" olarak hizmet verdiği müşterileri arasında Turkcell, YKM, Intel, Kiğılı, Garanti Bankası, iş Bankası, Global Bilgi, Yakala.co, Mapplook, Voila ve Rowenta markaları yer alıyor.

TERCİH NEDENİ Akampus Yönetici Ortağı Evren Güney, markaların Akampus'u tercih etmelerinin birinci nedeninin gençleri ve üniversiteleri çok iyi tanımaları olduğunu söylüyor. "Ayrıca hem internet dünyasındaki varlığımız hem üniversitelerdeki temsilcilerimiz ile kampüslerde yapılan aktivitelerin ön duyurumlarının yapılmasını, aktivite günü en yüksek katılımın sağlanmasını ve aktivite sonrası iletişimin devamlılığınını sağlayarak markanın öngörülen tanıtım hedeflerinin ötesinde sonuçlar almasını sağlıyoruz" diyor.

MALİYETLERİ AZALTIYOR
Akampus'un dijital departmanı da var. Güney, bu departmanla da özellikle sosyal medya ve sosyal CRM alanında hizmet verdiklerini söylüyor. Bir anlamda şirketlerin sosyal olmalarına katkıda bulunduklarını ifade ediyor. Bunu nasıl yaptıklarını da şöyle anlatıyor: "Sosyal şirket olmanın 3 adımı var. Bunlardan birincisi şirketin stratejilerinin güncellenmesi, ikincisi tüm şirketin iş süreçlerinin sosyal şirket kavramı çerçevesinde düzenlenmesi. Üçüncü ayakta da sosyal CRM çatısı altında mevcut bilişim yetkinliklerinin gelitirilmesi ve Web 2.0 teknolojileri ile entegre edilmesi. Sosyal şirket olmayı başaran şirketler ise müşteri memnuniyetini ve verimliliğini artırırken maliyetleri azaltıyor."
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER