Capital'e abone olun.
SONER'İN KRİZ SONRASI PLANI

Soner'in kriz sonrası planı

“Hedefim Türkiye’ye bir otomotiv markası armağan edebilme savaşına destek olmak."

Son Güncelleme: 01.10.2009

Kariyerine ODTÜ’den mezun olur olmaz Lassa’da ürün geliştirme mühendisi olarak başlayan Yusuf Soner, geçen yılın ağustos ayında Temsa Global’de kamyon ve otomotiv iş birimi genel müdürlüğüne getirildi. 2001 yılından bu yana Temsa Global’de otomotiv direktörlüğünden genel müdür yardımcılığına önemli pozisyonlarda görev alan Soner, kariyer hedefini şöyle açıklıyor: “Hedefim Türkiye’ye bir otomotiv markası armağan edebilme savaşına destek olmak. Bu görev, Türkiye’ye katkı yapılabilecek çok müstesna bir sorumluluk. Daha önemli bir kariyer düşünemiyorum.” Krizden en fazla etkilenen otomotiv sektörünün yine en fazla etkilenen kamyon segmentinden sorumlu olan Soner, 1994, 2001 ve şimdi de 2008 krizlerinin kariyerindeki en önemli deneyimleri olduğunu düşünüyor.
“1994’te Anadolu Honda’da, 2001 ve 2008’de Temsa Global’de, tüm arkadaşlarımızla beraber konfor alanının dışına çıktık ve hep beraber kendi sınırlarımızın düşündüğümüzden daha ileride olduğunu gördük” diyen Soner, her krizden sonra işlerin kriz öncesine göre çok daha sağlam hale geldiğini ifade ediyor. Soner, şu sıralar müşterilerle satıcılar arasındaki ilişkiyi irdeleyen pazarlama doktora tezini hazırlıyor. Çalışmanın bulgularını ise bire bir uygulama niyetinde.
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER