Capital'e abone olun.
SOSYAL MEDYADA YOL GÖSTERECEK

Sosyal medyada yol gösterecek

Adinteractive, sosyal medyada yaşanan gelişmeleri de kapsamak için sosyal medya jansı Sosyopath’ı a hayata geçirdi.

Son Güncelleme: 01.10.2012

İLK İNTERAKTİF AJANS
1996 yılında kurulan Adinteractive Türkiye’nin ilk interaktif ajansı. Dijital dünyadaki 16 yılı aşkın deneyime sahip olan ajans bugün Knorr, Citroen, Dr. Oetker, MasterCard, Faber-Castell, Anadolu Sigorta, Coca-Cola İçecek, İş Bankası, Unilever, Kuveyt Türk, Bosch, Bilgi Üniversitesi, Microsoft, Bilkom, Komili, Tat ve Pastavilla gibi sektörlerin lider markalarıyla çalışıyor.

İHTİYACA GÖRE MODEL

Dijital dünyada müşterilerinin ihtiyacına yönelik iletişim modelleri tasarlayan Adinteractive, sosyal medyada yaşanan gelişmeleri de kapsamak için sosyal medya jansı Sosyopath’ı a hayata geçirdi. Adinteractive Kurucusu ve CEO’su Köksal Abdurrahmanoğlu, “Sosyopath’in farklılaştığı nokta öncelikle konusunda uzman kişilerin sosyal medyayı analiz etmesi, incelemesi ve gerekli bilinç oluştuktan sonra harekete geçmesi.

YENİ FİKİRLE BESLENİYOR

Diğer yandan tabii ki diğerlerinden ayrıldığımız nokta 16 yıllık Adinteractive deneyiminin verilen hizmet kalitesini geliştirmesi. Ayrıca teknoloji konusundaki deneyim sosyal medya mecralarındaki teknolojinin kullanılarak yeni projeler geliştirilebilmesini sağlamakta. Bu da önemli bir avantaj, çünkü sosyal medya sürekli olarak yeni fikirlerle beslenen bir mecra” diyor.
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER