Capital'e abone olun.
TAMEK'İ DÜNYA MARKASI YAPACAĞIZ

Tamek'i dünya markası yapacağız

Gıda sektörünün en köklü şirketlerinden Tamek, son bir yıldır önemli bir değişim süreci yaşıyor.

Son Güncelleme: 01.05.2011


Şirkette hem yönetim kadroları hem iş yapış şekillerinde hissedilen bu değişime neden ihtiyaç duyulduğunu geçtiğimiz günlerde bir araya geldiğimiz Tamek CEO'su Metin Yüksel (sağda) ve Tamek Genel Müdürü H. Haluk Öget'ten öğrendim. Öget, 2000'li yılların başından itibaren istikrarlı bir büyüme gösteren Tamek'te büyümenin kontrollü ilerlemesi için yeniden yapılanmanın kaçınılmaz hale geldiğini söylüyor. "Son 5 yılda tüm rakamlarımız 2'ye katlandı. Bu nedenle harekete geçtik. Önce organizasyon zaaflarımızı belirledik.İnsan kaynaklarından BT altyapısına kadar birçok noktada yenilikler yaptık. Kadrolarımızı güçlendirdik. Ayrıca 2015'e kadar olan  stratejimizi belirledik" diyor. Meyve suyu, konserve ve salça gibi gıdanın çeşitli kategorilerinde pazarda ilk üç büyük oyuncudan biri olarak faaliyet gösteren Tamek'in hedefi, bundan sonra daha sağlam hamlelerle büyürken rakipsiz olmak. Her yıl 5 yeni ürünle yenilikçilik konusuna ağırlık vereceklerini ifade eden Öget, bir yıl içinde yeniden yapılanmanın tamamlanacağını belirtiyor.
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER