Capital'e abone olun.
THY'NİN MARKA HAREKATI

THY'nin marka harekatı

THY, dünya liginde bir havayolu şirketi olduğunu yaptığı başarılı reklam kampanyalarıyla da destekliyor.

Son Güncelleme: 01.01.2013

DEVAM FİLMİ
Şirketin son reklam kampanyasında, dünyanın en büyük iki sporcusu Kobe Bryant ile Messi yer alıyor. 10 Aralık 2012 itibariyle THY reklamı Youtube’da 27 milyon hit almış durumda. Reklama gösterilen ilginin günden güne arttığını belirten Alametifarika Kreatif Direktörü Emrah Karpuzcu, bu kampanyanın son 3 yıldır izledikleri reklam stratejisinin tutarlı devam filmlerinden biri olduğunu söylüyorlar.

GLOBAL ÜN

Bu 3 yıllık zaman diliminde, THY’nin global ününü artırmak için birçok sponsorluk ve reklam anlaşmaları da yaptıklarını dile getiren Emrah Karpuzcu, “Bizi meşhur edecek insanlarla bu kampanyayı yapmaya karar verdik. Onlar da çok başarılı işbirliklerine imza attı. Stratejiyi kendilerine görev edinip önemli isimlerle anlaştılar. Barcelona ile başladık, Manchester United ile devam ettik. Sonra
Kobe Bryant, Wozniaki ile filmimiz yayınlandı. Amerika kıtası için marka elçimiz Kobe Bryant ile Avrupa’daki marka elçimiz Messi’yi biraraya getirmek doğru bir karardı” diyor.

DÜNYA GÜNDEMİNDE

THY, son yıllarda yapılan tüm bu çalışmaları büyük bir marka harekatı olarak tanımlıyor. Dünyada 20 ülkede yayınlanan kampanyanın büyük ilgi gördüğünü de belirten Karpuzcu, aldıkları geri dönüşü de şöyle paylaşıyor: “Kampanya dünyada büyük ilgi gördü. İspanya’da iki ana haber bülteninde çıktı. Spor gazetelerinde ve gazetelerde haber olarak yer aldı. Şu anda THY, dünyada Türkiye’den daha fazla gündemde. Sonuç olarak dünyada THY’den daha fazla ülkeye uçan bir havayolu yok.”
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER