Capital'e abone olun.
TÜKETİCİYİ SÜRECE DAHİL ETTİK

Tüketiciyi sürece dahil ettik

Hasbro, sosyal medyayı ürün pazarlamasında en etkin şekilde kullanan şirketlerden biri.

Son Güncelleme: 01.04.2013

DÜNYA ÇAPINDA OYLAMA
Şirket son olarak bu yıl klasik Monopoly oyununa yenilik katmak amacıyla çağa uygun yeni bir piyon ekleme kararı aldı. Bunun için de 1935 yılından bu yana oyunda yer alan 8 piyondan birinin çıkarılması gerekiyordu. Oyundan çıkarılacak piyona tek başına karar vermek istemeyen Hasbro, bu yılın ocak ayında Facebook üzerinden dünya çapında bir oylama başlattı.

HIZLI VE KOLAY
Bu oylamayla oyundan çıkacak ve oyuna girecek olan piyonu Monopoly severler belirledi. Çağımızda tüketicilere en hızlı ve kolay şekilde ulaşmanın yolunun sosyal medyayı kullanmaktan geçtiğini belirten Hasbro Türkiye ve MENA Pazarlama Direktörü Arzu Çeltekoğlu, bugünlerde Tabu için de benzer bir uygulamayla tüketicilerin
karşısında olduklarını söylüyor.

TABU YARIŞMASI
“Ağustos ayında piyasaya çıkacak Tabu’nun 6’ncı versiyonu için de Facebook üzerinden ‘100 Ünlü Tabu Ustası Aranıyor’ yarışması düzenliyoruz. Facebook’ta yer alan uygulama aracılığıyla Tabu severlerden, oyunda yer almasını arzu ettikleri kart önerilerini bizimle paylaşmalarını istedik. Gelen kart önerileri arasından en beğendiğimiz 100 kart, oyundaki yerini alacak” diyor.

GÖNÜLLÜ ELÇİLER
Bir reklam kampanyasının tüketicideki algısını ölçümlemenin çok zor olduğunu, ancak sosyal medya aracılığıyla geliştirilen kampanyalar vasıtasıyla tepkileri doğrudan gözlemleyebildiklerini ifade eden Çeltekoğlu, “Bu tür sosyal mecralardaki kampanyalarımızla tüketiciyi sürece dahil ederek hem markayla aralarındaki duygusal bağı daha da kuvvetlendirmiş hem markayı daha çok sahiplenmelerini sağlamış olduk. 100 Ünlü Tabu Ustası’nın her birinin markanın gönüllü elçilerine dönüşeceğinden şüphemiz yok” diye konuşuyor.

  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER