Capital'e abone olun.
TÜRKİYE'NİN İLK GLOBAL İLETİŞİM AJANSI OLACAK

Türkiye'nin ilk global iletişim ajansı olacak

2012, Art Grup için hareketli bir yıl oldu.

Son Güncelleme: 01.03.2013

PORTFÖY GENİŞLEDİ
Ajans öncelikli olarak müşteri portföyünde ciddi bir genişlemeye gitti. Girdiği birçok konkuru kazanarak yurtiçinde Sinpaş Yapı, global spor perakende markası Intersport ve Akfa Holding'i müşteri portföyüne ekledi. Yurtdışında ise Azerbaycan'da ülkenin lokal bira markası Xirdalan ve Subaru markalarını konkur sonucu bünyesine kattı.
KONKORLARA DEVAM
Art Grup Ajans Eş Başkanı Özgür Sağlam, bu yıl da konkurlara katılımlarının devam edeceğini söylüyor. "Sonuçlanmak üzere olan akaryakıt konkurumuz var. Ayrıca Avrupa Birliği Kız Çocuklarının Eğitimi Projesi ile ilgili projelerimiz devam ediyor, inşaat markamızın yeni etap ve proje lansmanları söz konusu, Azerbaycan pazarında GSM operatörü Bakcell ile 'Numara Taşıma' ve imaj projelerimiz var” diyor.
ASIL HEDEF
Art Grup'un asıl hedefi ise Türkiye'nin ilk global iletişim ajansı olmak. "Bu vizyonumuzla yeni pazarlara yatırım yapmayı sürdürmeyi planlıyoruz” diyen Sağlam, hedeflerini şöyle anlatıyor: "Sektörümüzde özellikle son 10 yılda dijital teknolojinin gelişimiyle başta cep telefonları ardından tablet bilgisayarların beceri ve kapasiteleri geliştikçe hedef kitlenin mecra tüketim alışkanlıkları çok hızlı bir şekilde mobil olma yönünde değişiyor.
DEĞİŞİMİN BOYUTU
Bu değişim, sosyal mecranın gelişimine dolayısıyla konvansiyel mecranın dönüşüme neden oluyor. Yaşanan 'convergence',tüm konvansiyonel mecralar tarafından algılanmaya çalışılıyor. 2009 yılında markalarımıza dijital alanda hizmet vermek üzere Hound ismi ile kurduğumuz şirketimize yatırımımızı sürdüreceğiz. Art Grup olarak 35'inci yılımızı kutlayacağımız 2020 yılına kadar bu hedefimizi gerçekleştireceğiz.”
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER