Capital'e abone olun.
"VADAA,KADİR ÇÖPDEMİR'LE NASIL BULUŞTU"

"Vadaa,Kadir Çöpdemir'le nasıl buluştu"

Banka kredi kartında imaj kampanyalarına ağırlık veriyor.

Son Güncelleme: 01.08.2010

HEDEF KİTLESİNİ GENİŞLETİYOR Yapı Kredi, son dönemde kredi kartlarına yönelik oldukça aktif bir iletişim stratejisi uyguluyor. Böylelikle rekabetin en yoğun olduğu pazarda, hem imaj hem yeni ürün çalışmalarıyla güçlü olduğu pozisyonunu korumaya çalışıyor. Geçtiğimiz yıl kredi kartlarında çeşitlenmeye giderek Adios’u hayata geçiren Yapı Kredi, bu yıl da Adios Premium ile hedef kitlesini daha da genişletme çabasında.

NİŞ KAMPANYA YAPTI
Marka bu yeni ürüne yönelik bol ünlü kullanımlı niş bir kampanya da gerçekleştirdi. Yapı Kredi Kredi Marka Yönetimi Direktörü Arda Öztaşkın, segment niş olduğu için kitle iletişimini kullanmama kararı aldıklarını söylüyor. “Örneğin televizyonu kullanmadık. Kampanyamız ağırlıklı olarak radyo ve dergilerde yer aldı. Daha çok nokta atışı yapmaya özen gösterdik” diyor.

SICAKLIĞI ÖN PLANDA TUTUYOR
Banka kredi kartında amiral gemisi olan Word Card için de imaj kampanyalarına ağırlık veriyor. Bulundukları alanda çok güçlü olmalarına rağmen bankaların tüketiciler tarafından soğuk algılandığını belirten Öztaşkın, bu nedenle World Card’ın iletişiminde sıcaklığı ön plana çıkardıklarını ifade ediyor.

TÜKETİCİYE YAKLAŞTI
“Daha önce de Vadaa’larla birlikte sıcak ve insanlara yakın olarak algılanıyorduk. Ancak son dönemde Vadaa’yı tüketiciye daha da yakın hale getirmek istedik. Hatta tüketicinin yanına oturtmaya çalıştık. Amacımız dost canlısı olarak algılanmak. Konuşmayan Vadaa ile konuşkan Kadir Çöpdemir’i bir araya getirdiğimiz kampanya da bu amaca yönelikti. Yapılan araştırmalar, bu kampanya sayesinde hedefimize ulaşma anlamında yol kat ettiğimizi gösteriyor. Bundan birkaç yıl öncesinde World Card daha mesafeli bulunurken bugün tüketicinin yanında olarak görülüyor” diyor. 
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER