Capital'e abone olun.
"YARATICILIK DAHA ÇOK ÖNEMSENİYOR"

"Yaratıcılık daha çok önemseniyor"

“Sektör ve dernekler, yaratıcılığı her zamankinden daha fazla önemsiyor.”

Son Güncelleme: 01.10.2010

ÖNEMLİ SAPTAMA Movida Plus MAP Ajans Başkanı Oğuzhan Akay, reklam sektörünün en başarılı isimlerinden biri. Geçtiğimiz günlerde Akay’la konuşma fırsatı buldum. Sektör ve ajans odaklı sohbette, Akay’ın en önemli saptaması şu oldu:
“Sektör ve dernekler, yaratıcılığı her zamankinden daha fazla önemsiyor.”

MÜŞTERİYİ ANLAMAK Bu durumun mesleğin geleceği adına kendisini umutlandırdığını belirten Akay, müşteriyi daha iyi anlamak için ajansların daha fazla çaba sarf ettiğini söylüyor.

SOKAĞA ÇIKIYOR Bu konuda kendilerinin de sürekli sokağa çıktığını, SES gruplarını A, B, C, D harfleriyle değil, yüz yüze tanımaya, görmeye, görüşmeye, konuşmaya çalıştıklarını ifade ediyor. “Bunu bir araştırma şirketi boyutuyla değil pazarlama iletişimcisi gözüyle yapıyoruz” diyor.

EN YENİ MÜŞTERİ Movida Plus MAP cephesindeki yeni haberlere gelince… Ajans son olarak Royal Halı’yı müşteri portföyüne katmış. Son dönemin en sıcak konusu dijital, Akay’ın da gündeminde. Bütün sosyal paylaşım, trend sitelerini ve dijital mecrayı izlediklerini anlatıyor.

DİJİTALDE NE YAPIYOR? “Örneğin, en son Türkiye Finans Katılım Bankası’nın BES kampanyası fikri bize, uygulaması da VO2’ye ait. VO2’nin seçimini de bankamızla birlikte yaptık. İş, şu anda mecrada” diye konuşuyor.   

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER