Capital'e abone olun.
YURTDIŞINDA DA KARİYER YAPABİLİRİM

Yurtdışında da kariyer yapabilirim

Kişisel bakım ve kozmetik, Türkiye'nin büyüme potansiyeli yüksek sektörlerinin başında geliyor.

Son Güncelleme: 01.04.2011


Bu sektördeki yöneticiler, şirket başarısı için çalışırken aslında yaptıkları çalışmalarla tüketim geleneğini değiştirerek pazarın tamamını da büyütüyor. Wella Professionals Pazarlama Müdürü Pınar Adabağ, bu alanın deneyimli isimlerinden biri. 8 yıl boyunca Başer- Colgate'te Türkiye'nin gündeminde yer bulan işlere imza attı. 2007 yılından beri Wella Professionals'da bu çalışmalarını sürdürüyor. Adabağ, trendleri takip edebileceği
sektörlerde çalışmayı tercih ediyor. Kişisel bakım ve kozmetik sektöründe çalışmaktan son derece memnun. Kariyer hedefini ise şöyle açıklıyor: "Pazarlamada çıkabileceğim en üst noktaya gelmek istiyorum. Yurtdışında da kariyer yapmayı düşünebilirim." Wella Professionals'da kuaförlerle birebir çalışan Adabağ, Türkiye'de 10 bin kuaförün 5 bin 700'ünün kendi müşterileri olduğunu belirtiyor. Kuaföre giden Türk kadınlarının 2 ayda bir saçını boyattığına dikkat çeken Adabağ, "Pazar 3-4 katına çıkabilir. Tüm oyun planımız pazarı büyütmek üzerine kurulu" diyor.
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER