Capital'e abone olun.
YÜZDE 50 BÜYÜDÜK

Yüzde 50 büyüdük

Youth Republic, son bir yılda önemli değişimler yaşadı.

Son Güncelleme: 01.02.2013

GENÇLİK ARAŞTIRMALARI
Ajansın yaşadığı değişimler arasında gençlik araştırmalarına, sosyal medya ajansına ve üretim şirketine yapılan yatırımlar ilk sırada geliyor. Bu yatırımların karşılığını önemli ölçüde aldıklarını belirten Youth Repuclic Ajans Başkanı Serhat Gürcü, bunları şöyle anlatıyor: "Gençlik araştırmaları şirketimiz Youth Insight, Sia Insight işbirliği ile Türkiye'de yapılmış en kapsamlı gençlik araştırmalarından birisi olan 'Gençler ve medya tüketimleri' araştırmasını yayınladı. Yine sosyal medya alanında yaptığımız yatırımların sonucu olarak bu alandaki ajansımız Digital Youth, yüzde 400 büyüdü. Etkinlik pazarlaması çözümlerimizi derinleştirmek için 2 yıl önce kurduğumuz üretim, lojistik şirketimiz Compact da yüzde 500'lük bir büyüme gerçekleştirdi.”

GRUP PERFORMANSI

Özetle pazarının lideri olan Youth Republic'in, grup olarak 2012'de yüzde 50'lik büyüme gerçekleştirdiğini söyleyen Gürcü, müşteri cephesinde de iyi bir yılı geride bıraktıklarına dikkat çekiyor. Gürcü, geçtiğimiz yıl Vodafone, Unilever, Finansbank, Coca-Cola Company. Ülker ve Avon gibi müşterileriyle iyi ilişkilerini büyütürken Sony Playstation ve Türkiye pazarına giren dünya oyun devi Crytek gibi önemli şirketlerin ekosistemlerine katıldığını haber veriyor.

BÜYÜYEN EKİP

Gürcü'nün hedefi, yeni yılda büyümek, Büyürken organizasyon yapısını da sağlam temellere oturtmak, Gürcü, bu hedefiyle ilgili olarak şöyle konuşuyor: "Bu yıl 25 kişiyi işe aldık ve toplamda 100 kişi olduk. Amacımız tüm süreçlerimizi yazılı hale getirmeyi tamamlayıp kopyalanabilir bir sistem yaratmak, Maksimumum müşteri memnuniyetini sağlarken önceliğimiz bu olacak.”
  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER