Capital'e abone olun.
MOTİVASYONUMUZ HER ÖDÜLLE ARTIYOR

Motivasyonumuz her ödülle artıyor

Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan’la aldıkları ödülleri ve bunların kurumları için anlamını konuştuk.

Son Güncelleme: 01.03.2013

Turkcell Global bilgi, ulusal ve uluslararası pek çok ödül aldı. Şirketin Genel Müdürü Bahadır Pekkan, motivasyonlarının her ödülle daha da arttığını söylüyor. Yönetici, “herhangi bir alanda göstermiş olduğunuz performans sonrasında elde ettiğiniz ödülün size sunduğu en önemli katkı, şüphesiz bundan sonra daha iyi işlere imza atma azmidir” diye konuşuyor. Türkiye’nin kuşkusuz en çok ödül alan şirketlerinden biri de Turkcell. 1999 yılında kurulan ve Turkcell Grup’un müşteri ilişkileri yönetim merkezi olan Turkcell Global Bilgi, Türkiye’de 15, Ukrayna’da 4 ve Belarus’ta 1 olmak üzere toplam 20 lokasyonda, 10 binden fazla çalışanı ve 7 bin 500 masa kapasitesiyle hizmet veriyor. Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan, yenilik ve inovasyon alanında aldıkları birçok ödülün, Türkiye çağrı merkezi sektörünün dünya çapında kendini kanıtlaması için de çok önemli olduğunu vurguluyor. Aynı zamanda ödüllerin müşterilerine hizmet odaklı yeni teknolojiler sunma noktasında yaptıkları çalışmaların doğru yolda olduğunu gösterdiğini ifade eden Pekkan, bundan sonra daha da iyi işlere imza atmak için itici güç sağladığına işaret ediyor. Pekkan’la Turkcell Global’in aldığı ödülleri ve bunların kurumları için anlamını konuştuk:

Turkcell hem yurtiçi hem de yurtdışı arenada çok ödül alan şirketlerden biri. Bugüne kadar hangi ödülleri aldınız?
Turkcell Global Bilgi olarak bugüne kadar yurtiçinde ve yurtdışında birbirinden değerli toplam 36 ödülle başarılarımızı tescilledik. Çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından ContactCenterWorld.com’un düzenlediği ve sektörün en iyilerinin belirlendiği “Top Ranking Performers” ödüllerinde, 2011 yılında “Dünyanın En İyi Çağrı Merkezi” seçildik. Turkcell Global Bilgi olarak bu ödül organizasyonunda aynı yıl, “En İyi Performans Gelişimi Programı” kategorisinde de dünya birincisi olarak önemli
bir başanya daha imza attık. 2012 yılında ise aynı organizasyonda “En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı” kategorisinde dünya birincisi olurken “En İyi Self Servis Teknoloji Uygulaması” kategorisinde ise dünya ikinciliği elde ettik. Ayrıca Türkçe dilinde ilk uygulama olarak Turkcell abonelerinin hizmetine sunduğumuz “Laftan Anlayan Sesli Yanıt Sistemi”(Call Steering) ile ses teknolojilerinin lider firması Nuance’tan dünya çapında “inovasyon ödülü” aldık. Turkcell Global Bilgi olarak bu saydıklarımız dışında pek çok ödül aldık. European Business Awards’ta 2011 yılında “Avrupa’da Yılın İşvereni” ödülü, European Call Center Awards’ta (Avrupa Çağrı Merkezi Ödülleri) 2011 yılında “Avrupa’nın En İyi İkinci Çağrı Merkezi” ödülün sahibi olduk.

Son olarak hangi ödülü aldınız?
Son olarak ses teknolojileri alanında dünya lideri Nuance tarafından “İnovasyon Ödülü”ne layık görüldük. Bu ödülü, “Laftan Anlayan Sesli Yanıt Sistemi”(Call Steering) ses teknolojisinde ilk Türkçe uygulamaya imza atmamız dolayısıyla almaya hak kazandık.  
  • 1
  • 2
  • 3

  • Etiketler:

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER