Capital'e abone olun.
EN ÖNEMLİ DÖNÜM NOKTAMIZ SHELL CLUB SMART OLDU

En önemli dönüm noktamız Shell Club Smart oldu

Shell & Turcas Perakende Satışlar Pazarlama Müdürü Günden Yılmaz, sorularımızı yanıtladı.

Son Güncelleme: 01.07.2013

Son yıllarda giderek artan rekabet ortamında şirketlerin müşteri ilişkilerine verdiği öneme paralel olarak bu yönde attığı adımlar da arttı. Doğru CRM stratejileri uygulayan şirketler bunların karşılığını iş sonuçlarında görmeye başlarken, müşteri memnuniyeti kavramı neredeyse tüm şirketlerin en önemli gündemi haline geldi. Shell’in bu yıl Türkiye’deki 90’ıncı yaşını kutladığını ve faaliyette bulundukları ilk günden bu yana tüketicilerle doğrudan temas ederek, etkin ve sağlıklı bir müşteri iletişimi yürüttüklerini kaydeden Shell & Turcas Perakende Satışlar Pazarlama Müdürü Günden Yılmaz, müşterilerine hayatın farklı alanlarında da shell ayrıcalıklarını hissettirdiklerini belirtiyor. Yılmaz, müşteri iletişiminde en önemli dönüm noktalarından birisinin de 2002 yılında başlattıkları akaryakıt sektörünün ilk ve en büyük sadakat programı Shell Club Smart olduğuna dikkat çekiyor.

CRM uygulamalarına önem veren şirketlerden biri olan Shell&Turcas’ın perakende satışlar pazarlama müdürü Günden Yılmaz, birçok uygulamayla fark yarattıklarını ve sektöre öncülük ettiklerini belirtiyor. Genel uygulamaların yanında sektörlerin öncü markalarıyla ikili anlaşmalar yaptıklarını da ifade eden Yılmaz, böylece tam bir müşteri memnuniyeti sağlamak istediklerini kaydediyor. Yılmaz, önümüzdeki dönemde sektörün güçlü markalarıyla yaptıkları işbirliği çalışmalarını ve kampanyalarını artırmaya kararlı olduklarının da altını çiziyor.

Ne zamandan buyana CRM’e ağırlık veriyorsunuz?
Shell bu yıl Türkiye’de 90’ıncı yaşını kutluyor. Faaliyette bulunduğumuz ilk günden bu yana tüketicilerle doğrudan temas ederek, etkin ve sağlıklı bir müşteri iletişimi yürütüyoruz. Müşterilerimizle kurduğumuz bu bağ, onların ihtiyaç ve taleplerini en doğru biçimde inceleyerek, farklı ürünler ve ayrıcalıklar sunmamızı sağlıyor. Bu doğrultuda Shell’in üstün teknolojisi ve yenilikçi anlayışıyla müşterilerimizi ilk niteliğindeki ürün ve hizmetlerle buluşturuyoruz.

Neden CRM’e ihtiyaç duydunuz?
Müşteri memnuniyeti, daima önceliğimiz olmuştur. Başarılı bir müşteri ilişkileri yönetimi, bu hedefimizi gerçekleştirmemizi sağlıyor.  
  • 1
  • 2
  • 3

  • Etiketler:

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER