Capital'e abone olun.
8,5 MİLYON KİŞİ MONEY CLUB KULLANIYOR

8,5 milyon kişi Money Club kullanıyor

Migros Ticaret Marka İletişimi ve CRM Direktörü Kına Demirel, Migros’un CRM uygulamalarını, üyelerine sundukları avantajları ve hedeflerini anlattı.

Son Güncelleme: 01.08.2014

Türkiye’de sadakat kart denilince akla gelen ilk markalardan olan Migros, bugün Money Club programında 8,5 milyon aktif kart kullanıcısına ulaştı. Şirket, müşterilerinin yalnızca sepetlerine değil, hayatlarına da kolaylık sağlayıcı uygulamalar sunuyor. Migros’un yeni uygulamaları, önümüzdeki dönemde de devam edecek.

Migros, Money Club ile başladığı CRM çalışmalarıyla, bugün sadece sektörüne değil, tüm Türkiye çapında önemli işlere imza atan perakende devlerinden. 1998 yılında başladığı CRM yolculuğunda bugün Money Club ile 8,5 milyon aktif kart kullanıcısına ulaşan şirketin, cirosunun yaklaşık yüzde 80’ini, bu kart üzerinden geçiyor.

Verilerin etkin kullanımıyla müşteriye özel kişiselleştirilmiş öneri ve tekliflerle perakendede bir adım öne çıkan şirket, sosyal medya uygulamalarında ise çeşitli ödüllere layık görüldü. Migros Ticaret Marka İletişimi ve CRM Direktörü Kına Demirel, Migros’un CRM uygulamalarını, üyelerine sundukları avantajları ve hedeflerini anlattı.

Migros’ta CRM çalışmaları nasıl başladı?
1998 yılında Türkiye’nin ilk sadakat programı Migros Club programını lanse ederek CRM çalışmalarına başladık. Programın başladığı ilk günden itibaren müşterimizin kartla yaptığı alışverişler sonucu oluşan veriyi aktif olarak kullanacak insan kaynağı ve teknolojiye yatırım yaptık. İlk günden itibaren programı etkin bir şekilde kullanmaya başladık.

18 Mart 2010 itibarıyla Türkiye’nin en büyük sadakat programı olan Migros Club programı, üye sayısında 5,5 milyona ulaştı. Yine aynı tarihte Migros Club’ın avantajlarını daha geniş müşteri kitlelerine yayabilmek ve programı sadece Migros’ta değil, Tansaş, Macrocenter markalarına da yayabilmek amacıyla Money Club programını yarattık.

1998’den bugüne CRM çalışmalarında hangi noktaya ulaştınız?
Migros’ta CRM çalışmalarının en temelinde Money Club Kazananlar Kulübü’nün üyelerine sürekli, etkin ve kazançlı avantajlar yaratmaya çalışıyoruz. Bunu yaparken elde ettiğimiz veriyi analitik olarak inceleyerek, Money Club program fırsatlarının doğru müşteri kitlesine ulaşmasını sağlıyoruz.

Yıllar içinde edindiğimiz bilgi birikimi ve teknolojik yatırımımızla, CRM çalışmalarında makro müşteri segmentasyonu seviyesinden mikro müşteri grupları seviyesine ve günümüzde birebir son müşteri seviyesine ulaştık.   
  • 1
  • 2
  • 3

  • Etiketler: Migros,Money Club,perakende,Kına Demirel,müşteri

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER