Capital'e abone olun.
MONEY CLUB PERAKENDENİN EN BÜYÜK KULÜBÜ

Money Club perakendenin en büyük kulübü

Money Club programı, müşterisini en iyi tanıyan sadakat programı olma iddiasını sürdürüyor

Son Güncelleme: 01.07.2012

Migros Grubu 14 yıldır yürüttüğü sadakat programını 2012’de daha da geliştirerek hem üyelerinin hayatın her alanında kazanmasına olanak sağlayan fırsatlar sundu hem de tedarikçi firmaların pazarlama-satış stratejilerine yön verebilecek etkin data yönetimiyle farkını bir kez daha ortaya koydu. 1998 senesinde Migros Club olarak başlayan CRM serüveni, 2010da sadece ismiyle değil, iletişim kanalları ve data yönetim süreci ile de kendini yenileyerek Money Club ismiyle günümüze kadar devam etti. Türkiye’nin ilk ve en büyük sadakat programını hayata geçiren Money Club programı 8,2 milyon aktif kullanıcısı ve cirodan aldığı yüzde 82 pay ile müşterisini en iyi tanıyan sadakat programı olma iddiasını sürdürüyor. Migros, 5M Migros, Mjet, Tansaş ve Macrocenter formatlarında ve Migros Sanal Market’te farklı müşteri kitlelerine hitap edecek ayrı program avantajları sunarak müşterisinin perakende de en çok avantajı Money Club ile sağlamasına olanak sağlıyor. Ayrıca, alışverişin her anında kazandırma prensibi ile kurduğu işbirlikleriyle de her geçen gün gücüne güç katıyor. Migros Grubu mağazalardaki alışverişlerden Money puan kazanma, puanlarıyla anında bedava alışveriş yapabilme imkanı, ürün kataloglarında bulunan binlerce ürün indirimlerinden yararlanma, kendi alışveriş alışkanlıklarına göre kişiye özel kampanyalardan faydalanma Money Club üyesi müşterilerin kendilerine kazanç sağladığı alanlardan yalnızca birkaçı.

MONEY CLUB DATA YÖNETİMİ
Money Club Kart, Ne, Ne Zaman, Nereden sorularının yanına Kim sorusu da eklemiş olup ürün, tarih ve mağaza boyutuna müşteri boyutunu da yeni bir analiz kriteri olarak katıyor. Bu sayede Money Club, müşterilerini farklı sınıflarda profilleyebiliyor ve bu sayede alışveriş ihtiyaçlarını kolayca öngörüp karşılayabiliyor. Kendi ürün grubundaki ortalamaya göre öne çıkan alışveriş alışkanlıkları göz önünde bulundurrarak, örneğin bebekli aileler gibi, birçok sınıf oluşturarak etkin bir segment yönetimi gerçekleştiriliyor. Periyodik analizler ile kayıp, sadık ve yeni müşteri oranlarını takip edebilen Migros CRM ekibi, bu oranları yönetme konusunda hızlıca aksiyon alabiliyor

MONEY CLUB KAMPANYA KANALLARI

Money Club, müşterilerine yönelik kampanyaları, mağaza içinden ve dışından olmak üzere 10 farklı kanaldan duyuruyor ve 19 farklı kampanya kurgusu ile müşterilerine özel fırsatları etkili biçimde sunuyor. Günümüzün en sık kullanılan kanallarından olan SMS, e-mail gibi klasik yöntemlerin dışına çıkarak mağaza içindeki kiosk noktaları, kasa fişleri, direkt postalama ve sosyal medyadan da iletişim gerçekleştiriyor. Tüm bu kanallar aracılığıyla her ay onlarca kampanya gerçekleştiren Money Club, kampanyalardaki kişiselleştirme için müşterisini yaptığı alımlar, alım yaptığı mağazalar ve sahip oldukları demografik bilgilerin kombinasyonundan oluşan 9 farklı eksende inceliyor. Money Club’ın kişiselleştirmede Türkiye’de bir ilki gerçekleştiren kurgulardan en çok öne çıkanı kuşkusuz 2010’dan beri başarıyla yürütülen ‘Kişiye Özel Hedef kampanyaları...  
  • 1
  • 2

  • Etiketler:

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER