Capital'e abone olun.
BİREYSELDE HEDEF 500 BİN

Bireyselde hedef 500 bin

Millenicom Yönetim Kurulu Üyesi Şevki Kuyulu,bu yıl müşterilerini bir çok yeni servisle tanıştıracaklarının da haberini veriyor.

Son Güncelleme: 01.02.2013

2004 yılında türkiye'ye giren millenicom sabit telefon ve internet alanında faaliyet gösteriyor. Kurumsal pazarda 35 bin müşterisi bulunan şirketin hedefi ise 100 bin. Hem kurumsal hem de bireysel tarafta çeşitli hizmetlerle büyümeye devam edeceklerini söyleyen millenicom yönetim kurulu üyesi şevki kuyulu, kurumsalda sektörler bazında ihtisaslaşacaklarını belirtiyor. Kuyulu, bireyselde ise halihazırda 120 bin olan müşteri sayılarını 500 bine çıkarmayı hedeflediklerinin altını çiziyor. Sabit telefon pazarının önemli oyuncularından Millenicom, internet tarafında da Doping markası ile faaliyet gösteriyor. Türkiye'yi bir çok ilklerle tanıştırdıklarını söyleyen Millenicom Yönetim Kurulu Üyesi Şevki Kuyulu, Avrupa'daki deneyimlerini Türkiye'ye de taşıdıklarının altını çiziyor. Geçtiğimiz yıl yüzde 17 gibi bir büyüme yakaladıklarını ifade eden Kuyulu, 137 milyon liralık bir ciroya ulaştıklarını anlatıyor. Kuyulu bu yıl müşterilerini bir çok yeni servisle tanıştıracaklarının da haberini veriyor:

Ne zamandan buyana Türkiye'desiniz?
Millenicom Türkiye olarak, 2004 yılından beri sabit telefon ve internet alanında kaliteden ödün vermeden ekonomik ve katma değerli hizmetler sunuyoruz. Faaliyete başladığımız günden bugüne kadar sektörde hep öncü operatör olduk. Türkiye’de ilk arama kartları, arama bazında operatör seçimi hizmeti (1045) Millenicom tarafından sunuldu. Yenilikçi ürünlerimiz sayesinde rekabetin oluşmasına ve son kullanıcı maliyetlerinin düşmesine önemli katkılarda bulunduk. Avrupa pazarındaki 15 yıllık telekomünikasyon deneyimimiz sayesinde doğru ürün ve servislerimizi yüksek kalite ve iyi müşteri hizmetleri ile birlikte Türkiye’de de başarı ile sunduk.  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

  • Etiketler:

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER