Capital'e abone olun.
BULUT CRM KOBİ'LERE FAYDALI OLACAK

Bulut CRM KOBİ'lere faydalı olacak

Gamze Aydın ve Çağrı Aydoğan, şirketin sunduğu CRM çözümlerini, bulut CRM’e yaklaşımlarını ve hedeflerini anlattı.

Son Güncelleme: 01.07.2013


CRM kavramının temelinde müşteri verisi yatıyor. Bu veriyi iyi analiz edip, sistemlerine entegre ederek gerçek zamanlı ve doğru iletişim yapan şirketler, başarıya ulaşıyor. Kısa vadede hayata geçirilemeyen CRM projelerinin başarısızlığa mahkum olduğu görüşünü savunan Teradata Ülke Müdürü Gamze Aydın, özellikle bankacılık, telekomünikasyon, perakende sektörünün çok hızlı ilerlediğini ve müşteri beklentilerinin en hızlı değişen pazarların da bunlar olduğunu söylüyor. Bulut CRM’in ise özellikle kobi’ler için faydalı olacağına dikkat çekiyor.
1979’da kumlan Teradata, bugün dünyanın en büyük şirketlerine veri ambarı çözümleri sunan bir şirket. Özellikle Aktif Kurumsal Veri Ambarı ile şirketlerin kurum içindeki tüm datayı analiz ederek en etkin şekilde kullanmalarının yanı sıra daha hızlı, akıllı kararlar almalarını sağlayan çözümler sunan Teradata, finansal sistemler, kamu, sigorta ve sağlık, perakende, üretim, telekomünikasyon, taşımacılık/lojistik, seyahat/turizm gibi sektörlere hizmet veriyor. ABD’nin en iyi 10 yazılım şirketinden biri olan Teradata, veri ambarı ve veri teknolojisindeki uzmanlığını CRM çözümlerine de yansıtıyor. Nüfus İdaresi, Sağlık Bakanlığı, Türk Telekom, Turkcell, HSBC, Ziraat Bankası gibi çok önemli kurumlarla çalışan Teradata’nın ülke müdürü Gamze Aydın, hem kamu hem ticari anlamdaki verinin büyük olduğu noktalarda hizmet verdiklerinin altını çiziyor.

Bütün kampanya ve CRM yönetimi sistemlerinin altında yatan en önemli yapının tekil ve kaliteli müşteri
verisi olduğunu anlatan Teradata Kıdemli CRM Danışmanı Çağrı Aydoğan, “Bu veriyi ortaya koyduğunuz ve bütün kanallarla entegre ettiğiniz zaman doğru iletişim yapıyor, müşteri deneyimini daha iyi yönde etkileyecek aksiyonlar alabiliyorsunuz” diyerek bu alandaki güçlerini belirtiyor. Teradata Ülke Müdürü Gamze Aydın ve Teradata Kıdemli CRM Danışmanı Çağrı Aydoğan, şirketin sunduğu CRM çözümlerini, bulut CRM’e yaklaşımlarını ve hedeflerini anlattı.

Teradata hangi alanlarda hizmet veriyor?
Gamze Aydın: Teradata, şirketlere veri ambarı, analitik sistemler ve bunlar çevresinde oluşan çözümler sunuyor. Tamamen kurumları hedefleyen ve çözümleri sadece teknolojik ya da teknik olarak değil endüstri uzmanlarıyla birlikte iş modeliyle sunan bir şirketiz. Türkiye’de hem kamu hem de ticari anlamdaki verinin özellikle büyük olduğu noktalarda hizmet veriyoruz. Türkiye Nüfus İdaresi, Sağlık Bakanlığı, Türk Telekom, Turkcell, HSBC, Ziraat Bankası gibi çok önemli kurumlarla işbirliği halindeyiz. Çözümlerimizi veri ambarı, büyük veri ve CRM olarak üç alanda konumlandırıyoruz.  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

  • Etiketler:

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER