Capital'e abone olun.
CRM'DEKİ UZMANLIĞIMIZI YURTDIŞINA TAŞIMAK İSTİYORUZ

CRM'deki uzmanlığımızı yurtdışına taşımak istiyoruz

Etiya Strateji ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Aslan Doğan, sorularımızı yanıtladı.

Son Güncelleme: 01.07.2013

Yüzde 100 Türk yazılımı olan Telaura ve Somemto ile CRM çözümleri sunan Etiya, yeni bulut CRM yazılımını ağustosta çıkaracak. Bu yazılımın özellikle KOBİ’lere büyük avantaj sunacağını belirten Etiya Strateji ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Aslan Doğan, KOBİ’lerin sosyal medya algılarını yönetebilecekleri, daha tanınır hale gelecekleri, ürünlerinin bilinirliğini artıracakları bir platform sunacaklarına dikkat çekiyor. Yönetici, CRM’deki uzmanlıklarını ise yurtdışına taşıma hedefleri olduğunu açıklıyor.
tiya, 2004 yılından bu yana CRM konusunda çalışıyor. ADSL’in Türkiye’ye gelmesiyle birlikte bir satış aktivasyon sistemi yazan Etiya, böylece Türkiye’nin ilk SAAS tabanlı CRM uygulamasını yaptı. 2009 yılına gelindiğinde yurtdışında geçerliliği olacak, standartlara uygun bir CRM uygulaması yazma hedefiyle yola çıkan Etiya, Telaura adlı yazılımı geliştirdi. Altı ay önce ise Telaura’nın sosyal CRM versiyonu Somento hayata geçirildi. Şimdi ise hedefte Somento’nun bulut CRM versiyonunu yazmak var.

Yeni uygulamayı ağustos ayında sunmayı planladıklarını anlatan Etiya Strateji ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Aslan Doğan, “Bulut yazılım ile özellikle KOBİ’lerin kendi sosyal medya algılarını yönetebilecekleri, şirketlerini daha tanınır hale getirebilecekleri, ürünlerinin bilinirliğini artırabilecekleri bir platform sunmayı hedefliyoruz” diyor. Aslan Doğan’ın sorularımıza verdiği yanıtlar şöyle:

CRM konusundan nasıl çözümler sunuyorsunuz?
CRM uygulamalarımız müşterilerin, kurumların esneklik kazanması, atik davranması ve rekabet koşullarını kendi lehlerine çevirmesi için tasarlanmış uygulamalar. Ayrıca Etiya, Türkiye’nin CRM çözümleri alanında uluslararası sertifikasyona sahip tek yazılım şirketi. Şu anda TTNET tarafından da kullanılan CRM uygulamamızın adı Telaura. 2009 yılında sunduğumuz bu uygulamanın tasarlanması, yazılması ve ilk müşteriye sunulması 18 ay sürdü. Yaklaşık 40 kişilik bir ekip çalıştı. Uygulamanın devreye alınmasında müşterimiz TTNET’in de çok ciddi gayretleri oldu.

Dış dünyada her şey çok hızlı değişiyor. Bu değişime aynı hızla cevap verebilmeniz ve rekabet avantajını elden bırakmamanız gerekiyor. Telaura’nm da konfigürasyona dayalı, ihtiyaçlara anlık olarak cevap verebilecek bir altyapısı var. İçinde müşteri yönetimi, uçtan uca satış, kampanya ve ürün yönetimi gibi yaklaşık 15 modül barındırıyor.  
  • 1
  • 2
  • 3

  • Etiketler:

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER