Capital'e abone olun.
DÜNYA ÇAPINDAKİ BİLİNİRLİĞİMİZ ARTTI

Dünya çapındaki bilinirliğimiz arttı

Global Bilgi'nin genel müdürü Bahadır Pekkan sorularımızı yanıtladı.

Son Güncelleme: 01.03.2012

Çağrı merkezi sektörüne 1999 yılında giriş yapan Turkcell Global Bilgi, yüzde 45 pazar payıyla sektörün güçlü oyuncularından. Türkiye'de 3'ü İstanbul'da olmak üzere, Ankara, Diyarbakır, Erzurum, Eskişehir, İzmir, Karaman ve Artvin'de toplam 10 lokasyonda faaliyet gösteren şirket, yurtdışında ise Ukrayna ve Belarus'ta dört lokasyonda hizmet veriyor. 10 bin çalışana ve 7 bin 500 masa kapasitesine sahip olan Turkcell Global Bilgi, telekom sektöründeki tecrübesinin yanı sıra kamu, perakende, finans, bilişim, medya ve sigorta gibi sektörlerdeki uzmanlığıyla yurtiçinde 30, Ukrayna, Belarus ve Rusya'da ise 15'e yakın müşteri portföyüne sahip. Müşteri hizmetleri, müşteri kazanımı, telesatış, teknik hizmet, müşteri elde tutma ve sadakat, tahsilat, müşteri değerinin geliştirilmesi, müşteri bilgileri yönetimi ve analizi alanlarında müşterileri için değer yaratan şirket, nihai müşterileri ile iletişimi yüz yüze, telefon, sesli ve görüntülü yanıt sistemleri, e-posta, sms, web ve sosyal medya gibi birçok farklı kanaldan yönetiyor. Başarılarını bugüne kadar aldıkları 30'un üzerinde ulusal ve uluslararası ödülle tescilleyen Turkcell Global Bilgi'nin genel müdürü Bahadır Pekkan ile bu ödüllerin şirket için öneminden, kazandırdıklarına kadar pek çok konuyu konuştuk.

Şirket olarak aldığınız ilk ödül neydi?

- Uluslararası arenadaki ilk ödülümüzü 2006 yılında Avrupa Çağrı Merkezleri Yarışması'nda Çalışan Deneyimi dalında Avrupa'nın En İyi İkinci Şirketi ve Performans Gelişimi dalında da Avrupa'nın En İyi Üçüncü Şirketi seçilerek kazandık.

Son yıllarda hangi ödülleri aldınız?
- 2011 yılında yaptığımız başarılı çalışmalar birçok ödülle taçlandı. Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından ContactCenterWorld.com'un düzenlediği ve sektörün en iyilerinin belirlendiği 2011 Top Ranking Performers ödüllerinde Dünyanın En İyi Çağrı Merkezi seçildi. Bu ödüle müşteriye sunduğumuz hizmet ve servisler, müşteri ilişkileri yönetimi, çalışan memnuniyetine ve bağlılığına ilişkin kriterlerde kaydettiğimiz başarılı çalışmalarımızla layık görüldük. Ödül organizasyonunda En İyi Performans Gelişimi Programı kategorisinde de dünya birincisi olarak önemli bir başarıya daha imza attık.  
  • 1
  • 2
  • 3

  • Etiketler:

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER