Capital'e abone olun.
İHTİYAÇ TABANLI BİR MODEL YARATTIK

İhtiyaç tabanlı bir model yarattık

Selen Kocabaş, teknolojinin büyümede çok önemli bir faktör olduğuna dikkat çekiyor.

Son Güncelleme: 01.11.2013

Turkcell’in İş’te Teknoloji Hamlesi adıyla lanse ettiği proje, şirketlerin teknolojiyi daha etkin kullanmasını sağlamayı hedefliyor. Şirketin kurumsal satış ve pazarlama genel müdür yardımcısı Selen Kocabaş, pazarlama, bilişim, yönetim gibi alanlara odaklanarak şirketlerin teknoloji ihtiyaçlarına yönelik çözümler sunduklarını söylüyor.

Türkiye şirketlerin teknoloji kullanımında alması gereken uzun bir yol var. Turkcell Kurumsal Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş, teknolojinin büyümede çok önemli bir faktör olduğuna dikkat çekiyor.

Şirketlerin teknolojiyi daha etkin kullanması için “İş'te Teknoloji Hamlesi”ni başlattıklarına dikkat çekiyor. Bu projenin bütün sektörleri ve şirketleri kapsadığını anlatan yönetici, “İş'te Teknoloji Hamlesi, ürün değil, ihtiyaç tabanlı bir yaklaşım içinde tasarlandı.

Farklı sektörlerden yüzbinlerce müşterimizin ihtiyaçlarını analiz ederek geniş bir yelpazede, müşteri ihtiyaçlarına yönelik bir hareket planı belirledik” diye konuşuyor. Projenin 5 süitten oluştuğunu anlatan Turkcell Kurumsal Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş, sorularımızı şöyle yanıtladı:

Turkcell, “İş’te Teknoloji Hamlesi”ni başlattı. Bu proje nasıl başladı?
Bugün itibariyle 500 bine yaklaşan müşterimizle kurumsal pazara öncülük ediyoruz. Capital500 ve birçok başarı listesinde yer alan şirketlerin, 10'da 9'u Turkcell ile çalışmaya devam ediyor.   
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

  • Etiketler: Kurumsal,Satış,pazarlama,Şirketler,teknoloji,Turkcell

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER