Capital'e abone olun.
SÜREÇLERİ MÜŞTERİ DENEYİMİ İLE DEĞERLENDİRİYORUZ

Süreçleri müşteri deneyimi ile değerlendiriyoruz

D-Smart olarak çok kapsamlı bir dönüşüm projesinin içinde oldukları bilgisini veren Ülgür, yeni dönemde Faturalama ve CRM (PayTV +D-Smart Internet) uygulamalarının tek bir uygulama çatısı altında birleşeceğini ifade ediyor.

Son Güncelleme: 01.08.2014

2007 yılında kurulan D-smart, kuruluş anından bu yana CRM uygulamalarına büyük önem veriyor. Önce ın-house olarak başlayan uygulamalar günümüze kadar gelişerek devam etti. Tüm süreçleri müşteri deneyiminden yola çıkarak değerlendirdiklerini ifade eden D-smart ve D-smart İnternet Bilgi Sistemleri Grup Başkanı Bartu Ülgür, CRM’in doğru kurgulanması için eldeki verilerin analizinin büyük önem taşıdığının altını çiziyor.

Ülgür, aboneleri ile ilgili tüm süreçlerde hedefler belirlenirken müşteriyi anlama, ölçümleme, veri yönetimi, pazar stratejisi, tasarım ve kültürel parametreleri göz önüne aldıklarını belirtiyor.

CRM uygulamaları D-Smart’a iki alanda büyük fayda sağlıyor. Operasyonel anlamda hizmetin talep anından, aktivasyonuna ve sonrasında sürekliliğine kadar tüm unsurların anlık olarak izlenebiliyor, ölçümlenebiliyor ve yönetilebiliyor. Satış ve pazarlama tarafında ise sipariş girişi ve sonrasında abone yaşam döngüsü yönetimi, hizmet yenileme, segment bazında proaktif teklif yönetimi ile sadakat programı dahilinde “Bonus” paketlerin senkronizasyonu sağlanıyor.

Pay Tv ve İnternet sektöründe müşteri ilişkisinin taahhüt altına alınan uzun dönemli bir sözleşmeyle başladığına dikkat çeken D-Smart ve D-Smart İnternet Bilgi sistemleri Grup Başkanı Bartu Ülgür, sözleşme boyunca gelen taleplerle bu ilişkinin çok dinamik olarak yaşandığını kaydediyor.

D-Smart olarak çok kapsamlı bir dönüşüm projesinin içinde oldukları bilgisini veren Ülgür, yeni dönemde Faturalama ve CRM (PayTV +D-Smart Internet) uygulamalarının tek bir uygulama çatısı altında birleşeceğini ifade ediyor.  Ülgür, CRM sistemini daha iyi besleyebilmek için de özellikle işzekası alanında “müşteri segmentasyonu ve davranış öngörüsü” üzerine çalışmaların sürdüğünü vurguluyor.

D-Smart CRM uygulamalarına ne zaman başladı?
CRM uygulamaları 2007 yılında D-Smart’ın ilk kurulum aşamasından itibaren in-house olarak geliştirme yapılarak hayata geçirildi. Sonrasında SmileADSL ile yaşanan birleşme ile abonelerimize D-Smart ve D-Smart İnternet bütünleşik ürünlerini sunma çabalarımıza paralel olarak CRM uygulama ve süreçlerimizde de kapsamlı geliştirmeler oldu.  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

  • Etiketler: teknoloji,D-smart,crm,D-smart İnternet,müşteri

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER