Capital'e abone olun.
VODAFONE ÖDÜLLE GÜÇLENİYOR

Vodafone ödülle güçleniyor

Vodafone aldığı ödüllerle global pazardaki marka gücünü Türkiyede de kendini hissettirdi.

Son Güncelleme: 01.03.2011



Tüm dünyada son derece güçlü bir markaya sahip olan Vodafone, mobil iletişimde küresel liderlerden. Şirket bu performansını kısa sürede Türkiye'ye de taşıdı. Türkiye'de 2 yılda bir gerçekleştirilen ve bu yıl 3'üncüsü düzenlenen "Superbrands Ödülleri"nde, mobil iletişim ve teknoloji sektöründe yaptığı ataklar, başarılı girişimler ve toplumsal duyarlılığı nedeniyle Türkiye'nin "süper markaları'' arasındaki yerini aldı. Vodafone Türkiye Kurumsal İlişkiler ve Regülasyondan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Dr. Hasan Süel, Vodafone'un reklamdan insan kaynaklarına pek çok alanda ödüller aldığını söylüyor. Dr. Hasan Süel, bu ödüllerin motivasyonu artırdığı kadar müşterilerin algısında da önemli değişimler yarattığını vurguluyor. Dr. Hasan Süel ile Vodafone'un aldığı ödülleri, ödüllerin şirkete sağaldığı katkıları konuştuk:

Vodafone Türkiye pazarına girdiği ilk günden itibaren fark yaratmaya başladı. Ödüllerin bunda etkisi ne oldu? Geçen yıl yoğunlaşan küresel ekonomik kriz koşullarına rağmen marka ve reklam yatırımlarımızı hiç aksatmadan devam ettik. Türkiye'nin ikinci, telekom sektörünün ise en büyük reklam vereni olduk. Mobil iletişimin küresel lideri Vodafone, tüm dünyada son derece güçlü bir markaya sahip. Brand Finance'in 2010'un en değerli 500 global markasını sıraladığı listede, Vodafone 29 milyar dolar marka değeriyle 7'nci oldu. Bu sıralamada, global telekomünikasyon sektörünün en değerli markası olarak öne çıktı. Türkiye'de 2 yılda bir gerçekleştirilen ve bu yıl 3'üncüsü düzenlenen "Superbrands Ödülleri"nde şirketimiz, mobil iletişim ve teknoloji sektöründe yaptığı ataklar, başarılı girişimler ve toplumsal duyarlılığıyla geliştirdiği çalışmalarla Türkiye'nin süper markaları arasındaki yerini aldı. Markamızı tüketicinin kalbinde ve zihninde bir güven markası olarak inşa etmek en önemli hedefimiz. Bu hedefle yaptığımız reklam çalışmalarımızdan son derece olumlu sonuçlar alıyoruz. Reklam stratejimizin başarısını iş sonuçlarımızda, müşterilerimizin artan memnuniyetinde ve markamıza olan bağlılığında görüyoruz. Vodafone Türkiye olarak yürüttüğümüz yaratıcı reklam kampanyalarıyla bu yıl pek çok ödül aldık. Kristal Elma Türkiye Reklam Ödülleri'nde iki birincilik birden kazandık.

Başka hangi ödülleri aldınız?
Vodafone AB Türkiye tarafından gerçekleştirilen, en iyi interaktif reklamcılık uygulamalarını geliştiren ekip ve markaların ödüllendirdiği, ülkemizde bu yıl ilk kez düzenlenen Mixx Awards 2010'da (Marketing Intelligence and Excellence) Vodafone Türkiye iki kategoride üç ödül aldı. Teknoloji sektöründeki hızlı gelişmeler yeni mecraları oluşturdu. Bu da doğal olarak yeni pazarlama stratejilerinin oluşturulması gerekliliğini ortaya çıkardı. Mobil teknolojideki gelişmeler, pazarlama stratejilerinin daha birey merkezli bir yapıya dönüşmesini gerekli kıldı.  
  • 1
  • 2
  • 3

  • Etiketler:

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER