Capital'e abone olun.
2. BİLKENT MARKA ÖDÜLLERİ BAŞLIYOR!

2. Bilkent Marka Ödülleri başlıyor!

Bilkent Marka Ödülleri, markaların ve oy verenlerin büyük beğenisini kazanması üzerine bu yıl 2.sinin çalışmalarına devam ediyor

Son Güncelleme: 15.12.2014

Bilkent Üniversitesi Marka Kulübü tarafından geçtiğimiz sene ilkinin düzenlendiği ve Türk Hava Yolları, Mercedes, Microsoft, Opet, Borusan, Favori, Nutella ve Eyüp Sabri Tuncer Markalarının farklı kategoriler altında birincilikle ödüllendirildikleri Bilkent Marka Ödülleri, markaların ve oy verenlerin büyük beğenisini kazanması üzerine bu sene 2.sinin çalışmalarına devam ediyor.
30 kişilik proje ekibi ve marka alanında uzman danışman hocalar ile birlikte  hazırlanan birbirinden farklı 10 kategori ve 40 başarılı markanın yarıştırıldığı projenin amacı “marka” kavramının popülaritesi içinde biraz da ‘Nasıl Marka Oldular?’ hatırlatması ile yol gösterici olmak ve bu konuda başarılı olmuş markaları ödüllendirmek. Markanın hikâyesi, logosu, sloganı, topluma kattığı değer, küresellik boyutu, mantrası, çalışanlarına verdiği değer, taahhüdü, yenilikçi oluşu ve sosyal medyayı etkin olarak kullanabilmesi markayı marka yapan birleşenlerdendir. Bu birleşenlerden yola çıkarak Marka Kulübü öğrencileri tarafından Marka kavramına farklı bir bakış açısı getiren bu proje Marka temsilcileri ile onları seçen Marka kullanıcılarını da biraraya getirmesi açısından büyük önem taşıyor. 

  

Etiketler: Etkinlik,bilkent marka ödülleri

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER