ABD’de profesyonel iş hayatlarına nokta koyup kendi şirketlerini kuran Bora Çelenk ve Erden Alpan’ın faaliyete geçirdikleri 4A Labs bugün global bir IT şirketi olma yolunda hızla ilerliyor.
Vergisiz (tax free) alışverişte 3 milyar dolarlık potansiyeli olan Türkiye, 2023’te bunun sadece 150 milyon dolarını kullanabildi.
Helmann, şirket içi süreçlerin daha kurumsal, hızlı ve şeffaf şekilde yürütülmesini sağlamak amacıyla tüm yatırımlarını ve faaliyetlerini holding çatısı altında topladı.
Türkiye'de premium otomobil perakendeciliğinin öncülerinden Borusan Otomotiv Grubu, kullanılmış otomobil pazarında da iddiasını güçlendiriyor.
Mesa Holding, iş yerinde eşitlik ve çeşitlilik bilincini artırmak amacıyla ODTÜ Toplumsal Cinsiyet ve Kadın Çalışmaları Ana Bilim Dalı ile "Eşitliğe Saygılı Çalışma Ortamı Rehberi"ni hazırladı.
Sun Tekstil’in, genç yeteneklerle geleceği dönüştürmek için çıktığı yolculuklardan biri olan Gelecek Sun’da Genç Yetenek Programı 6. kez başlıyor. Başvurular 19 Mart’a kadar devam edecek.
1983Beyoğlu Çikolata & Kahve'nin Kurucu Ortağı Seda Sezer Şahin, markalarını yurt dışında genişletmek için Dubai ve Katar ile görüşmeler yaptıklarını açıkladı.
Venta Pırlanta, sektördeki deneyimi ve müşteri merkezli yaklaşımıyla, özellikle Balkanlar'da büyümeye devam ediyor.
Eksun Gıda çatısı altında pazara sunulan Türkiye’nin lider un markası Sinangil’in sosyal medya üzerinden toplanan tariflerle oluşturduğu 60 Yıllık Tarifler kitabı yayınlandı.
Hepsiburada, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nü, hayallerini gerçekleştiren girişimci kadın hikayesiyle kutluyor.
40 ülkede, 60'tan fazla ofisi ile faaliyet gösteren TRANSEARCH’ün Türkiye Yönetici Ortağı Murat Öztürk, yönetici araştırmalarında kadın liderlerin yükselen değer olduklarına dikkat çekti.
Çalışanları için destekleyici ve ilgi çekici bir iş ortamı oluşturan DHL Group'un taşımacılık uzmanı kolu DHL Global Forwarding Türkiye çalışanlarının yüzde 44’ünü kadınlar oluşturuyor.
Danimarkalı perakende markası Flying Tiger Copenhagen, Karaca Grup ile kurduğu ortaklıkla Türkiye'deki tüketicilerle buluşmaya hazırlanıyor.
Pepsi, yeni görünümüyle dinamik bir döneme adım atıyor. Pepsi’nin 14 yıl sonra ilk kez değişen görsel kimliği, dünyanın en ikonik noktalarında yerini aldı.
Türkiye’de 70 yıldır faaliyet gösteren Bayer, gerçekleştirdiği üretim ve yatırımların, sağladığı istihdamın yanı sıra ihracata yaptığı katkılarla da ekonomiye güçlü bir destek veriyor.