Capital'e abone olun.
SOSYAL MEDYA

Sosyal Medya

  • "Mobil pazarın 2 katı büyüdük"

    "Mobil pazarın 2 katı büyüdük"

    Orkun Oğuz, yeni hizmetleri API’yi ve dijital teknoloji yatırımlarını anlattı...

    Sosyal Medya | Capital28.07.2016

  • Bütün güç müşteride

    Bütün güç müşteride

    Clara Shih, şirketini, sosyal medyanın şirketlerin ticari performanslarındaki rolünü ve geleceğini şöyle anlattı...

    Sosyal Medya | Capital20.07.2016

  • Sosyal medyada kanal enflasyonu

    Sosyal medyada kanal enflasyonu

    Gençlerin aktif olarak kullandığı sosyal medya kanalları şirketler tarafından yakından izleniyor...

    Sosyal Medya | Capital26.07.2016

  • Dijital trendleri takipçilerimizle buluşturuyoruz

    Dijital trendleri takipçilerimizle buluşturuyoruz

    MURAT GÖLLÜ, “Sosyal medyada takipçilerimize doyurucu içerik sunmak bizim için çok önemli" diyor...

    Sosyal Medya | Capital11.03.2016

  • Dijital dönüşüm ve liderlik

    Dijital dönüşüm ve liderlik

    Şirketler,dijitalleşme sürecinden geçiyor. Ancak Charlene Li, liderlerin bu sürecin dışında kaldığını düşünüyor.

    Sosyal Medya | Capital11.03.2016

  • Sosyal medyada 2016 trendleri

    Sosyal medyada 2016 trendleri

    Dijital pazarlama karmaşık bir sektör, fakat değişime ayak uydurabilenler için oldukça heyecan verici…

    Sosyal Medya | Capital09.03.2016

  • Kültür ve sanat iletişiminde dijital önceliğimiz

    Kültür ve sanat iletişiminde dijital önceliğimiz

    Murat Göllü ile Akbank Sanat için sosyal medyada yürüttüklerini çalışmaları konuştuk:

    Sosyal Medya | Capital17.02.2016

  • C kuşağı için her gün bir şey yapın

    C kuşağı için her gün bir şey yapın

    Solis, C kuşağını markanızla özdeşleştirmek amacıyla her gün bir şeyler yapmanızı tavsiye ediyor...

    Sosyal Medya | Capital17.02.2016

  • S-Ticaret dönemi

    S-Ticaret dönemi

    Rekabet avantajı yakalamak isteyen şirketler, satış-pazarlama enerjilerinin önemli kısmını sosyal ticarete yoğunlaştırdı

    Sosyal Medya | Capital19.02.2016

  • Video projesi nasıl rekor kırdı?

    Video projesi nasıl rekor kırdı?

    Akbank'ın geçtiğimiz haziran ayında Babalar Günü'ne özel düzenlediği projesi sosyal medyada büyük ilgi gördü...

    Sosyal Medya | Capital01.09.2015

  • Sosyal ağların yeni kuralları

    Sosyal ağların yeni kuralları

    Prof. Nicholas Christakis online yada ofline tüm sosyal ağların hala belli başlı kuralları takip ettiğini söylüyor.

    Sosyal Medya | Capital01.09.2015

  • Hangi blogger

    Hangi blogger

    Şirketlere işbirliği yaptıkları bloggerlerı sorduk.THY'den Loreal'e GittiGidiyor'dan Mavi Jeans'e markaların seçimleri..

    Sosyal Medya | Capital01.09.2015

  • "Geniş izleyici kitlesi dijitalde bize ilham veriyor"

    "Geniş izleyici kitlesi dijitalde bize ilham veriyor"

    Akbank, bu yıl 11’incisi düzenlenen Akbank Kısa Film Festivali’nin tanıtımı için Instagram film projesini hayata geçirdi. #kısayoldan adı verilen projenin Türkiye’de ilk olduğunu söyleyen Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, “Her bir Instagram kullanıcısının kendi seçimleriyle farklı farklı hikayelerin içine düşeceği bir macera yarattık. Böylece Türkiye’nin ilk interaktif Instagram filmini hayata geçirdik” diyor.

    Sosyal Medya | Capital01.06.2015

  • Online itibar taktikleri

    Online itibar taktikleri

    Silikon Vadisi’nin harika çocuklarından ve online itibar yönetimi şirketi Reputation.com’un CEO’su Michael Fertik, son kitabı “İtibar Ekonomisi”nde (The Reputation Economy) yakın gelecekte itibarın para veya güçten çok daha önemli olacağına dikkat çekiyor. Fertik, herkesin dijital ayak izi olduğunu, bunun da online itibarı yarattığını söylüyor. Şirketlere “Markanız Apple kadar büyük ve ürünleriniz Apple kadar iyi değilse dijital ayak izlerinizi mutlaka yönetin” diyen Fertik, liderlere de “Sosyal medyada kendinize özgü bir tarzınız olması önemli” tavsiyesinde bulunuyor.

    Sosyal Medya | Capital01.06.2015

  • Sosyal medyadan ne öğrendik

    Sosyal medyadan ne öğrendik

    Tüketiciler sosyal medyanın tüm kanallarını etkin kullanmaya başladıkça şirketler de gözlerini bu mecraya dikti. Sosyal medyadaki yorumlar, eleştiriler ve “mention”lardan yola çıkarak ürünleri ve hizmetleri hakkında geleneksel yöntemlerle elde edemeyecekleri kadar samimi bilgiler elde ettiler. Yani kısaca yeni ve hızlı bir öğrenme sürecine girdiler… Peki şirketler bu öğrenme sürecini nasıl somut faydaya dönüştürüyor? İşte Turkcell’den Yemeksepeti’ne, THY’den Pepsico’ya dev şirketlerin sosyal medyadaki geri dönüşlerle imtihanı…

    Sosyal Medya | Capital01.06.2015

  • "KOBİ

    "KOBİ'ler sosyal medyada da aktif"

    Akbank’ın Türkiye’deki KOBİ’leri ihracatla büyümeye çağırdığı yeni kampanyası “Yürüyelim Arkadaşlar” sosyal medyada da büyük ilgi gördü. Facebook’ta “Yürüyelim Arkadaşlar” kampanyasıyla 4 milyon kişiye ulaştıklarını söyleyen Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, “KOBİ’ler sosyal medyada oldukça aktif. Sosyal medyadaki yeni projelerimizle KOBİ’lere ulaşmaya devam edeceğiz” diyor.

    Sosyal Medya | Capital01.03.2015

  • Güçlü olmanın 8 etkili yolu

    Güçlü olmanın 8 etkili yolu

    Günümüzde markalar doğrudan ürün tanıtımından, müşteri ilişkileri ve algı yönetimine kadar birçok alanda iletişim yaparken sosyal medya mecralarından yararlanıyor. Ancak popülerliği ve kullanıcı sayısı giderek artan bu mecra, doğru yönetilmediğinde markaların varlıkları için ciddi tehditler de doğurabiliyor. Bu nedenle markaların bu mecrada çok dikkatli ve bilinçli hareket etmeleri gerekiyor. İşte bu noktaya dikkat çekmek isteyen Guy Kawasaki ve Peg Fitzpatrick, “The Art of Social Media: Power Tips For Power Users/ Sosyal Medya Sanatı: Güçlü Kullanıcılar İçin Güçlü İpuçları” kitabıyla bu mecrayı kullanmak isteyen markalara 8 adımda nasıl hareket etmeleri gerektiğine dair adeta bir yol haritası çıkarıyor…

    Sosyal Medya | Capital01.03.2015

  • 2015 sosyal medya planları

    2015 sosyal medya planları

    Türkiye’nin sosyal medyada en fazla takipçiye sahip markalarının 2015 ajandaları oldukça yoğun. 2015 hedefleri arasında ilk sırada sosyal platformlarda daha aktif olmak yer alıyor. Sosyal medyada bulundukları kanal sayısını artıran markalar Vine, Snapchat ve Tinder gibi alternatif kanallara yönelmeyi sürdürüyor. Bu alanlarda daha samimi, sıcak bir dil kullanmak da “sosyal”açıdan gelişmiş markaların öncelikli hedefleri arasında…

    Sosyal Medya | Capital01.03.2015

  • Caz festivalinde "dijital" hareket

    Caz festivalinde "dijital" hareket

    24 yıldır düzenlenen Akbank Caz Festivali’ne bu yıl da ilgi yüksekti. 20 binin üzerinde cazseverin katıldığı festivalin tanıtımı da kendisi kadar büyük ilgi gördü. Festivalin tanıtımı için geleneksel iletişimin yanı sıra dijital kanalları da yoğun olarak kullandıklarını söyleyen Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, “24’üncü Akbank Caz Festivali süresince sosyal medyada yaptığımız içerik ortaklıkları genç ve sanatsever hedef kitleye ulaşmamızda büyük bir rol oynadı” diyor. Akbank’ın festival kapsamında farklı kanallarda gerçekleştirdiği paylaşımlar, 200 binin üzerinde beğeni aldı.

    Sosyal Medya | Capital01.01.2015

  • "Sosyal mecrada hikayeci olun"

    "Sosyal mecrada hikayeci olun"

    Jan Rezab, dünyanın en büyük sosyal medya veri havuzlarından Socialbakers’ın kurucu ortağı ve CEO’su. 26 yaşında olmasına rağmen sosyal medyanın en önemli isimleri arasında gösteriliyor. Rezab’a göre sosyal medyayı etkin kullanan bir marka olmanın yolu, iyi bir hikaye anlatıcısı olmaktan geçiyor. İkincisi ise takipçileri iyi dinlemek. Rezab, Türk markalarını sosyal medyada İngiliz markalarına göre daha başarılı bulduğunu söylüyor. Ancak Facebook’ta duvarı kapalı şirket sayısının dünya ortalamasının üstünde olduğuna da dikkat çekiyor.

    Sosyal Medya | Capital01.01.2015

  • 1
  • 2
  • 3