Capital'e abone olun.
AKBANK'TAN GENÇLERE MONOTON İŞ!

Akbank'tan gençlere monoton iş!

Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü ile yeni filmlerini ve sosyal medyadaki yeni projelerini konuştuk:

Son Güncelleme: 01.07.2013

Türkiye'de gençlerin en çok çalışmak istediği markalar arasında yer alan Akbank, yenilikçi, değişim ve gelişimin gücüne inanan vizyonunu dijital projeleriyle gençlere ulaştırıyor. "Monoton İş" de bu amaçla hazırlanan bir interaktif tanıtım videosu. Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, "Film projesini, 'Bankacılık monoton ve sıkıcı bir iştir'önyargısını kırmak üzere hazırladık"diyor. Akbank, gençlere bankacılık mesleğini sevdirmek için geçtiğimiz ocak ayında 5N1 Kariyer sitesini hayata geçirdi.

Site, üniversiteden yeni mezun ya da mezun adayı gençlere, Akbank’ı tanıtmayı hedefliyor. En önemli özelliği ise Akbank’taki kariyer fırsatlarıyla ilgili tüm soruları sıra dışı ve eğlenceli bir şekilde yanıtlıyor olması. Sitenin tanıtımı için geçtiğimiz günlerde ilk interaktif videolardan biri olan “Monoton İş” isimli film hazırlandı. Filmde, bir Akbank yöneticisinin adaylara Akbank’ta nasıl bir çalışma ortamı bulacaklarını anlatıyor.

Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, “Film projesi, ‘Bankacılık monoton ve sıkıcı bir iştir’ önyargısını kırmak üzere hazırlandı” diyor. Göllü, film projesiyle ana hedeflerinin, gençlere bankacılık sektörünün eğlenceli ve yaratıcı yönleri olduğunu anlatmak olduğunu söylüyor. Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü ile yeni filmlerini ve sosyal medyadaki yeni projelerini konuştuk:

Capital: Son dönemde en dikkat çekici sosyal medya projeniz hangisi oldu?
- Ocak ayında yayına alınan Akbank’ın yeni kariyer sitesi “5N1Kariyer”, içeriği ve kullandığı teknolojiyle sektörde fark yaratan öncü bir iş oldu. Bu web sitesiyle bankamızı daha yakından tanımak isteyen öğrencilere ve kariyerine Akbank’ta devam etmek isteyen genç profesyonellere farklı bir deneyim sunuyoruz. Bu sitenin iletişim faaliyetlerini de kısa filmlerin dijitalde en ilgi çeken paylaşımlar olması iç görüsünden yola çıkarak hazırladık. İnternette videoların büyük ilgili görmesinden hareketle sitenin iletişimini de video üzerinden yapmaya karar verdik. Bir Akbank yöneticisinin, adaylara Akbank’ta nasıl bir çalışma ortamı bulacaklarını anlatan film, “Bankacılık monoton ve sıkıcı bir iştir” önyargısını kırmak üzere hazırlandı. Film, aynı zamanda ilk interaktif videolardan biri olma özelliğine sahip.  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

  • Etiketler:

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER