Capital'e abone olun.
AYDA 20 MİLYON KİŞİYE ULAŞIYORUZ

Ayda 20 milyon kişiye ulaşıyoruz

"Sosyal medya bizim için reklam ve medya değil, etkileşim kanalı...

Son Güncelleme: 01.05.2014

"Sosyal medya bizim için reklam ve medya değil, etkileşim kanalı... Bu platformları tüketicinin ihtiyacını anlayıp ona cevap verebilmek için kullanıyoruz" Kozmetik devi L'Oreal Türkiye CMO'su Beyza Kapu, sosyal medyanın hem müşteri yönetimi hem de pazarlama alanındaki önemini böyle özetliyor.

Kapu, hizmet verdikleri sektörde tüketicilerin "Hangi bakım cilt tipime uygun","Nasıl makyaj yapmalıyım" gibi çok fazla sorusu olduğunu, sosyal medyanın da bu ihtiyacını karşılamak için eşsiz bir olanak sunduğunu anlatıyor.

Sosyal medyanın ürün geliştirme ve pazar payını artırmadaki etkisini de çarpıcı örnek ve rakamlarla vurgulayan Kapu,"Kullanıcıların geçirdiği süreye bakıldığında sosyal medyaya duyarsız kalmak neredeyse imkansız"diyor.

Bir asrı aşkın tarihi olan dünyanın en büyük kozmetik ve güzellik şirketi L’Oréal’in bugün 28 uluslararası markası var. 23 milyar Euro cirosu olan L’Oréal, dünya çapında 77 binden fazla kişiye istihdam sağlıyor. 26 yıldır burada olan L’Oréal Türkiye’nin 2014 yılı itibariyle uzman kadrosu hariç 492 çalışanı var.

L’Oréal, hem yerelde hem de globalde her alanda yenilikçi bir anlayışla hareket ediyor. Bunun pazarlama alanındaki yansıması ise L’Oréal Türkiye’nin sosyal medya alanındaki çalışmalarında açıkça görülüyor.  

Etiketler: l’oréal türkiye,Sosyal Medya,facebook,twitter,Tüketici

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER