Capital'e abone olun.
CAZ FESTİVALİNDE "DİJİTAL" HAREKET

Caz festivalinde "dijital" hareket

24 yıldır düzenlenen Akbank Caz Festivali’ne bu yıl da ilgi yüksekti. 20 binin üzerinde cazseverin katıldığı festivalin tanıtımı da kendisi kadar büyük ilgi gördü. Festivalin tanıtımı için geleneksel iletişimin yanı sıra dijital kanalları da yoğun olarak kullandıklarını söyleyen Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, “24’üncü Akbank Caz Festivali süresince sosyal medyada yaptığımız içerik ortaklıkları genç ve sanatsever hedef kitleye ulaşmamızda büyük bir rol oynadı” diyor. Akbank’ın festival kapsamında farklı kanallarda gerçekleştirdiği paylaşımlar, 200 binin üzerinde beğeni aldı.

Son Güncelleme: 01.01.2015

Gerçekleştirdiği etkinliklerde sosyal medyayı ve dijital iletişim kanallarını etkin olarak kullanan bankaların başında Akbank geliyor. Akbank, en son geçtiğimiz yıl 23 Ekim-2 Kasım tarihleri arasında 24’üncüsünü gerçekleştirdiği Akbank Caz Festivali’nin tanıtımı için geleneksel iletişim kanallarının yanı sıra dijital kanalları da kullandı. Dijital dünyada da Akbank Caz Festivali’ni anlatmaya önem verdiklerini belirten Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, bu nedenle Akbank Caz Festivali için pek çok dijital kanalda birbiriyle entegre iletişim kampanyası gerçekleştirdiklerini söylüyor. Göllü, caz festivali için dijital kanallarda yürüttükleri iletişim faaliyetlerinde ise kullanıcı etkileşimini artırmayı hedeflediklerini belirtiyor. Göllü, “Sunduğumuz yeni ve farklı içeriklerimizin kullanılması ve festival kapsamında yürüttüğümüz iletişim kampanyasıyla hem Akbank’ın caza verdiği desteği pekiştirerek marka imajımıza katkıda bulunmayı hem de festivalin sıkı takipçilerinin dışında yeni nesilleri de cezbederek daha geniş bir kitleyi cazla buluşturmayı hedefledik” diyor. Göllü, festival kapsamında yürüttükleri dijital iletişim çalışmaları kapsamında verdikleri dijital mesajların kullanıcıları için yeni hikayeler yaratmada başlangıç noktası olmasını hedeflediklerini söylüyor. Göllü, dijital iletişim çalışmalarının detayını şöyle anlatıyor: “2014’te 24’üncüsünü gerçekleştirdiğimiz caz festivalimizi farklı pek çok dijital kanalda birbiriyle entegre dijital iletişim kampanyaları yürüterek duyurduk. Dijital dünyada gerçekleştirdiğimiz projelerde her zaman kullanıcı deneyimini ve etkileşimi ön planda tutmaya çalışıyoruz. Sunduğumuz yenilikçi ve orijinal fikirlerimizin, kullanıcılar üzerinde yeni hikayeler yaratma noktasında ilham verici olması bizim için öncelikli bir hedef.” 
  
  • 1
  • 2
  • 3

  • Etiketler: Akbank,caz festivali

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER