Capital'e abone olun.
EN HEYECANLI YARIŞMALAR!

En heyecanlı yarışmalar!

Mesajını hızlı ve eğlenceli şekilde vermek isteyen markalar, hedef kitlesine ve amaca yönelik tasarlanan yarışmalarla sosyal medya üzerinden beklentilerine kavuşmaya çalışıyor. Bu heyecanlı yarışmaların markalara yaptığı katkılar ise uzmanlara göre saymakla bitmiyor...

Son Güncelleme: 01.03.2014

Dijital pazarlama kampanyalarına yönelen markaların yeni gözdesi; insanoğlunun"kazanma"güdüsüne hitap eden yarışmalar... Mesajını hızlı ve eğlenceli şekilde vermek isteyen markalar, hedef kitlesine ve amaca yönelik tasarlanan yarışmalarla sosyal medya üzerinden beklentilerine kavuşmaya çalışıyor.

Kimi yarışma markanın "bilinirliğini artırma" kimi ise "eğlenceli birtanıtım"ya da"müşteri sadakatini artırma"hedefiyle düzenleniyor. Binlerce kişinin katılımıyla hayat bulan bu heyecanlı yarışmaların markalara yaptığı katkılar ise uzmanlara göre saymakla bitmiyor...

Sosyal medyanın heyecan fırtınası yaratan yarışmaları markaların tüketiciyle etkileşimini artırıyor, duygusal bağını kuvvetlendiriyor ve onlara love mark olma yolunda önemli mesafeler kat ettirebiliyor.

Tabloyu görmek için görsele tıklayın.
Markalar mesajlarını insanlara eğlenceli şekilde iletmek için yarışmaları tercih ediyor. Bu yarışmalarla takipçi sayılarını arttırabiliyor, müşterilerinin datasım alabiliyor ve takipçilerinin marka mesajını paylaşmasını sağlayabiliyor.

Yarışmalar en çok, insanlara marka hakkında bir şey öğretme ihtiyacınız olduğu zaman, viral yayılmak ve satışları arttırmak istediğiniz zaman fayda sağlıyor.” Promoqube Kurucu Ortağı Özgür Alaz, yarışmaların markaların sosyal medya kampanyalarında kullanılmasının temel nedenlerini böyle özetliyor.

Başka bir sosyal medya ajansı Dekatlon Buzz’un yönetici ortağı Vadi Efe ise yarışmalı kampanyaların öncelikle “marka bilinirliğini artırmak” ve “marka imajını parlatmak” hedefiyle hayata geçirildiğini söylüyor.   

Etiketler: Sosyal Medya,marka,yönetim,Şirketler

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER