Capital'e abone olun.
GENÇLERİN İLGİ ALANLARI RADARIMIZDA!

Gençlerin ilgi alanları radarımızda!

Akbank’ın kurumsal iletişim bölüm başkanı Murat Göllü ile 2013 projelerini ve başarılı projelerini konuştuk.

Son Güncelleme: 01.04.2013

Akbank'ın dijital dünyadaki yenilikleri sürüyor. Banka, 2013'e 5N1Kariyer.com ve Akbanksanat.com adlı iki yeni projeyle başladı. Gençlere her zaman öncelik verdiklerini söyleyen Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü,"Bu yılın başında hayata geçirdiğimiz iki yeni projemizin büyük ilgi çekeceğine inanıyoruz"diyor. Gençler, 5N1 Kariyer.com'da Akbank'taki kariyer fırsatlarıyla ilgili tüm sorularına kolayca ve eğlenceli bir şekilde yanıt bulabilecek. İntemet ve sosyal ağlar, tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de gençler İçin günlük yaşamın vazgeçilmez bir parçası haline gelmiş durumda. Geçtiğimiz yıl itibariyle sayısı 18 milyonu geçen internet abone sayısının önemli bir kısmı gençlerden oluşuyor. Yapılan araştırmalar, internet kullanıcılarının yüzde 50’den fazlasının 18-34 yaş arasında olduğunu gösteriyor. Akbank da hedef kitlesinin önemli bir kısmını oluşturan bu gruba ulaşmak için sosyal medyadaki varlığını her geçen gün daha da çeşitlendiriyor. Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, “Hedef kitlemiz içinde önemli bir paya sahip olan gençlere ulaşmak için son 5 yıldır sosyal medya çalışmalarımıza daha da yoğunluk verdik” diyor. Akbank’ta sosyal medyayla ilgili projeler bankanın pek çok bölümü için özel olarak tasarlanıyor. Göllü, “Bu yılın başında hayata geçirdiğimiz iki projemizin de büyük beğeni toplayacağına inanıyoruz” diye konuşuyor. Akbank’ın bu yılın başında hayata geçen projelerinden ilki olan 5N1Kariyer.com, üniversiteden yeni mezun ya da mezun adayı gençlere, Akbank’ı tanıtmayı hedefliyor. İkinci proje ise Akbank Sanat’ın güncel web sitesi Akbanksanat.com’la ilgili. Göllü, “Türkiye’de ilk akla gelen birkaç sanat merkezi arasında yer alan Akbank Sanat, 20’nci yılında yeni web sitesiyle sanatseverler için internette ilklere imza atacak” diyor. Akbank’ın kurumsal iletişim bölüm başkanı Murat Göllü ile 2013 projelerini ve başarılı projelerini konuştuk:

Capital: 5N1Kariyer fikri nasıl doğdu?
- Yılın belli dönemlerde üniversitelerde düzenlenen kariyer günlerindeki katılımın giderek düşmesi, ilgili organizasyonların nasıl daha verimli ve etkili gerçekleşebileceği yönünde insan kaynakları bölümümüzle birlikte yeni yollar aramamıza neden oldu. Kariyer günlerinde genç adaylara ilettiğimiz içeriğin, internette farklı bir platforma taşınması konusuna odaklandık. Bu projeyi hayata geçirirken başlıca hedeflerimiz üniversitelerin son sınıflarında okuyan adaylar ve geleceğin sektör çalışanlarının bankamız hakkında doğru, geniş ve kariyerlerinde destek sağlayacak içeriklere ulaşmalarını sağlamak oldu. 5N1Kariyer, zengin içeriği ve eğlenceli sunumuyla bu amaca hizmet ediyor.  
  • 1
  • 2
  • 3

  • Etiketler:

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER