Capital'e abone olun.
"GENİŞ İZLEYİCİ KİTLESİ DİJİTALDE BİZE İLHAM VERİYOR"

"Geniş izleyici kitlesi dijitalde bize ilham veriyor"

Akbank, bu yıl 11’incisi düzenlenen Akbank Kısa Film Festivali’nin tanıtımı için Instagram film projesini hayata geçirdi. #kısayoldan adı verilen projenin Türkiye’de ilk olduğunu söyleyen Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, “Her bir Instagram kullanıcısının kendi seçimleriyle farklı farklı hikayelerin içine düşeceği bir macera yarattık. Böylece Türkiye’nin ilk interaktif Instagram filmini hayata geçirdik” diyor.

Son Güncelleme: 01.06.2015

Akbank, bu yıl 11’incisini gerçekleştirdiği Akbank Kısa Film Festivali için yine farklı ve sıra dışı bir iletşim kampanyasına imza attı. Kısa Film Festivali’nin iletişiminde pek çok mecranın yanı sıra dijitale özel proje hazırlandı. Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, “Bir ilki gerçekleştirip Instagram’da interaktif video kurgusu gerçekleştirdik” diyor. Çok sayıda değerli filmin başvurduğu festivalin geniş bir izleyici kitlesi olduğunu belirten Göllü, bu durumun kendilerine dijital iletişimde yaratıcı, yenilikçi ve öncü projeler çıkarmak konusunda ilham verdiğini söylüyor. Kısa Film Festivali Instagram projesi hakkında bilgi veren Göllü, “Her bir Instagram kullanıcısının kendi seçimleriyle farklı farklı hikayelerin içine düşeceği bir macera yarattık. Türkiye’de ilk interaktif Instagram filmi olan ve tamamı Instagram’da geçen bu macerada kullanıcılar, Akbank Kısa Film Festivali’ne yetişmek isteyen bir gencin yerine geçerek kendi seçimleriyle şekillenen bir hikayenin parçası oluyor” diyor. Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü’yle Türkiye’nin ilk interaktif Instagram filmi olan projelerini ve dijital alandaki yeni yatırımlarını konuştuk: 
* Türkiye’de ilk kez gerçekleştirilen bu proje ne zaman başladı? Fikir nasıl doğdu? 
* Bu yıl 11’incisini gerçekleştirdiğimiz Akbank Kısa Film Festivali’nin iletişiminde pek çok mecranın yanı sıra dijitale özel projeler de yapıyoruz. Çok sayıda değerli filmin başvurduğu festivalimizin geniş bir izleyici kitlesi var. Bu durum, dijital iletişimde zevkle yaratıcı, yenilikçi, öncü projeler çıkarmamız için bizlere ilham veriyor. Bu yılki festival iletişimi için bir ilki gerçekleştirip Instagram’da interaktif video kurgusu gerçekleştirdik. 
* Projenin detaylarını biraz anlatır mısınız? 
* Her bir kullanıcının kendi seçimleriyle farklı farklı hikayelerin içine düşeceği bir macera yarattık. Projenin ismi #kısayoldan oldu. Türkiye’de ilk interaktif Instagram filmi olan ve tamamı Instagram’da geçen bu macerada kullanıcılar, Akbank Kısa Film Festivali’ne yetişmek isteyen bir gencin yerine geçerek kendi seçimleriyle şekillenen bir hikayenin parçası oluyor.
  
  • 1
  • 2

  • Etiketler: Sosyal Medya,Akbank,kısa film festivali

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER