Capital'e abone olun.
SENARYONUN FİNALİ TWİTTER'DA YAZILDI

Senaryonun finali twitter'da yazıldı

Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü’yle Akbank 10’uncu Kısa Film Festivali’nin tanıtım projesini konuştuk.

Son Güncelleme: 01.05.2014

Akbank Kısa Film Festivali, her yıl festival kadar tanıtım filmiyle de ilgi odağı oluyor. Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü,"Bu yıl, tüm sinema severleri içlerindeki senaristle buluşturup tanıtım filmimizin senaryo aşamasına Twitter'ı da dahil ettik"diyor.

Akbank Kısa Film Festivali, her yıl festival kadar tanıtım filmiyle de ilgi odağı oluyor. Bu yıl festivalin tanıtım filmini ilk 5 gün içinde izleyenler 17 bin tweet atıp düşüncelerini paylaştı.

Tanıtım filmi ayrıca 400 binin üzerinde görüntülendi. Başarılarını her yıl festivalin ruhuna uygun iletişim projeleri tasarlamalarına bağlayan Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, "Bu yıl, içimizdeki senaristi ortaya çıkarmak için orijinal bir proje düşündük.

Tüm sinema severleri içlerindeki senaristle buluşturup tanıtım filmimizin senaryo aşamasına Twitter'ı da dahil ettik"diyor.eçtiğimiz mart ayında gerçekleşen Akbank 10’uncu Kısa Film Festivali, bu yıl da yurtiçi ve yurtdışmdan geniş katılım, atölye çalışmaları ve söyleşileriyle sinema severlere 10 gün boyunca keyifle takip ettikleri bir program sundu.

309 filmin başvurduğu festival, yarışma ve yarışma dışı bölümlerin yanı sıra farklı coğrafya, kültür ve düşünceyi bir araya getirdi. 16 ülkeden 98 film, 21 seans, 11 söyleşi ve atölye çalışması, sinema dünyasından 19 konuğuyla Akbank 10’uncu Kısa Film Festivali’nin iletişiminde de özel kanallar kullanıldı.   
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

  • Etiketler: Akbank,film festivali,sinema,kurumsal İletişim

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER