Capital'e abone olun.
2 MİLYON TÜKETİCİMİZE DEĞER YARATIYORUZ

2 milyon tüketicimize değer yaratıyoruz

Shell&Turcas Perakende Satışlar Pazarlama Müdürü Günden Yılmaz sorularımızı yanıtladı.

Son Güncelleme: 01.07.2012

Türkiye akaryakıt sektöründeki ilk sadakat programı olan Shell Club Smart, başarılı CRM uygulamalarının başında yer alıyor. Hediye yakıt uygulamasının başlamasından bu yana toplam 85 milyon TL’yi aşkın hediye yakıt dağıtan program, büyümeye devam ediyor. Müşterilere akaryakıt alımlarının karşılığında ek fayda ve avantajlar sağladıklarını ifade eden Shell&Turcas Perakende Satışlar Pazarlama Müdürü Günden Yılmaz, 10’ncu yılı çeşitli kampanyalarla kutladıklarını ifade ediyor. Günden Yılmaz, “Migros, Kahve Dünyası gibi sektöründe öncü markalarla işbirliği yaparak, müşterilerimize çeşitli alanda kazandırıyoruz. Mayıs ve haziran ayındaki 10 kat Smart Puan kampanyamız ve tüketicilerin Shell Club Smart Card ile mutlu bir anını görüntüleyerek çekilişe katılıp tatil kazanabileceği ‘10’ların Mutluluğu’ projesi de kazandıran uygulamalarımız arasında yer alıyor. Kahve Dünyası, markafoni gibi markalar ile ortak çalışmalarımızla tüketicilere bir kahve molasında veya internet üzerinden alışveriş yaparken avantaj sağlayabiliyoruz” diyor. Yeni işbirlikleri için çalıştıklarını söyleyen Yılmaz,
tüketiciye değer yaratmak için çalıştıklarını anlatıyor. Shell&Turcas Perakende Satışlar Pazarlama Müdürü Günden Yılmaz sorularımızı şöyle yanıtladı:

CRM’e yıllık ne kadarlık bir bütçe ayırıyorsunuz? CRM ile müşterilerinize neler sunuyorsunuz?
Shell Club Smart veri tabanında Türkiye, 40 farklı ülkenin de dahil olduğu bir program içinde en büyük payı alıyor. Shell Club Smart Card ile en iyi hizmeti sunmak için Shell’in uzman global ekibinin bilgisi ile yerel deneyimi birleştiriyoruz. Bununla birlikte Türkiye özelinde birçok çeşitli çalışmalarımız var. Müşteri ilişkileri programımız kapsamında müşteriler, en son yakıt alım tarihi, yakıt alım sıklığı ve toplam tüketim gibi bilgilere göre segmentlere ayrılıyor. Müşterilerimiz ile iletişimi ve sunulacak teklifleri bu tercihlere göre belirliyoruz. Müşteri hizmetlerimizde bulunan özel eğitimli bir ekip müşterilerimizi arayarak onlardan geri bildirim alıyor. Bu geri bildirimler, operasyonel mükemmelliği artırmak ve müşterilerimizin Shell’deki deneyimlerini geliştirmek ve iyileştirmek için kullanıyoruz. Ayrıca, sektöründe lider partner firmalarımızın veritabanları üzerinden, farklı müşteri gruplarımıza sunduğumuz ek değerlerin iletişimini yapıyoruz. Buna örnek olarak KGS özellikli Smart Card için köprülerde yaptığımız özel iletişimleri gösterebiliriz. Shell Club Smart Card’lardaki Money özelliği sayesinde Migros ile güçlü bir işbirliği içerisindeyiz. Migros ile müşteri tabanlarımızı ortak olarak kullanıyor ve müşteriye ek değer sunuyoruz. Müşterilerimizin en büyük iki harcama kalemlerini tek bir kartta toplayarak onlara bu alanlardaki maliyetlerini hafifletecek fırsatlar sunuyoruz.

Şirketinizi diğerlerinden ayıran CRM stratejisi hakkında neler söyleyebilirsiniz?
Shell Club Smart, Türkiye’nin akaryakıt sektöründeki ilk ve en büyük sadakat programı olmanın ayrıcalıklarını, Shell müşterilerine yaşatıyor. Her segmentten müşteriyi kucakladığımız, çok sayıda alt programın yanı sıra geniş kitlelere avantajlar sunan kampanyalarımız ve işbirliklerimiz bizi farklı kılıyor. Hediye yakıt uygulamasının
başlamasından bu yana toplam 85 milyon TL’yi aşkın hediye yakıt dağıtan bu dev program, büyümeye devam ediyor.  
  • 1
  • 2

  • Etiketler:

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER