Capital'e abone olun.
ÇİMENTO DEVİNİN, YENİ BÜYÜME PLANI

Çimento devinin, yeni büyüme planı

Nuh Grubu CEO’su Gökhan Bozkurt, CEO olma öyküsünü, ajandasını ve hedeflerini Capital’e anlattı.

Son Güncelleme: 01.04.2014

Gökhan Bozkurt, 1 yıl önce Nuh Grubu’nun ilk CEO’su olarak göreve geldi. İlk işi de gruba, yeni bir yol haritası çizmek oldu. Kârlılığa odaklı aksiyonlarla grupta kısa zamanda önemli bir dönüşüme imza attı.

Geçtiğimiz yıl Nuh Grubu için rekorlar yılı oldu. Yılı 963,5 milyon TL konsolide satış geliriyle kapatan grup, çimentoda satış gelirlerini yüzde 27 artırdı. Gökhan Bozkurt, “Artık yeni yatırımlara açık hale gelmeye başlıyoruz. Hem içeride hem dışarıda birleşme ve satın alma fırsatlarına odaklanacağız” diyor.

Gökhan Bozkurt, genç yaşta kariyer basamaklarını çok hızlı tırmanmış bir profesyonel. Kariyerinin ilk yıllarında Halkbank ve Pamukbank birleşmesine liderlik etti. Başarılarıyla Hariri Ailesi’nin dikkatini çekince Türk Telekom ailesine katıldı.

Dev kuruluşun özelleştirme sonrasındaki kritik dönüşümüne liderlik etti. Özellikle insan kaynakları ve teknoloji alanında yaptıkları sadece grupta değil tüm iş dünyasında yankı buldu. Grupta birçok önemli atılımı gerçekleştirdikten sonra misyonunu tamamladığını düşünen Bozkurt, 2012 sonunda CEO’luk koltuğunu bıraktı.

Son 1 yıldır Bozkurt, Nuh Grubu’nda yine önemli bir değişime kaptanlık yapıyor. Grubun kurumsallaşma ve şeffaflaşma konusunda daha hızlı adımlar atma kararı aldığı bir dönemde ilk CEO’su olarak göreve gelen Bozkurt, hemen yönetim kadrolarını yeniden dizayn etti.

Strateji ve pazarlama gibi hiç olmayan bölümleri hayata geçirdi. Kurumun kişilere değil, sistemlere bağlı bir yapı olması yönünde aksiyon aldı. Finansal alanda yaptığı projelerle borçluluk seviyesini düşürdü.  

Etiketler: çimento,liderlik,Dönüşüm,Kariyer,Satış

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER