Capital'e abone olun.
CRM ALANINDA SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ DAHA ÇOK HİSSEDİLECEK

CRM alanında sosyal medyanın etkisi daha çok hissedilecek

KoçSistem Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Can Barış Öztok ile yeni hedeflerini ve pazarın gelişimini konuştuk.

Son Güncelleme: 01.07.2012

Uzun yıllardır CRM uygulamaları konusunda çözüm ve hizmetler sunan KoçSistem, gelişen yeni trendlere göre ürünlerini de çeşitlendiriyor. Kuramların kendi yapılarına ve iş yapış şekillerine uygun CRM uygulamalarına olan ihtiyacı da günden güne önem kazanıyor. “CRM alanında yaşanan bu dönüşümlere paralel olarak biz de müşterilerimize ve onların iş yapış şekillerine değer yaratmak amacıyla yeni hizmet modelleri geliştirmeyi ve CRM’in genel hizmetlerimiz içindeki payını artırmayı hedefliyoruz” diyen KoçSistem Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Can Barış Öztok ile yeni hedeflerini ve pazarın gelişimini konuştuk.

CRM konusunda hangi teknolojik ürün, çözüm ve hizmetleriniz mevcut?
- KoçSistem olarak, CRM uygulamaları konusunda uçtan uca hizmet sunma anlayışımız ile gerek geliştirdiğimiz çözümler gerekse de stratejik işbirlikleriyle müşterilerimizin ihtiyaçlarına en uygun çözümleri yaklaşık 10 yıldır üretiyoruz. Tekil bir müşteri veritabanı oluşturabilmek ve yaşatabilmek fikrinden yola çıkarak gerçekleştirdiğimiz projelerimizde, önce iş süreçlerini analiz ediyor, sonrasında ise en doğru çözümü yüksek müşteri memnuniyeti yaratacak şekilde sunuyoruz. Türkiye’nin önde gelen kuruluşlarında gerçekleştirdiğimiz CRM projelerimizden elde ettiğimiz deneyimlerle müşterilerimize katma değerli çözümler sunmaya devam ediyoruz.

Kaç çeşit ürününüz bulunuyor?

- KoçSistem olarak CRM çözümlerimizi, Satış (Bayi/Satış Noktası Otomasyonu, Satış Gücü Otomasyonu, İnternet Satış, Çağrı Merkezi), Pazarlama (Müşteri Veri Yönetimi, Analitik CRM, Kampanya Yönetimi, Müşteri Sadakati) ve Satış Sonrası Hizmetler (Yardım Masası, Çağrı ve Şikayet Yönetimi, Saha Hizmetleri Otomasyonu ve Mobil Çözümler) başlıkları altında sınıflandırıyoruz. Tüm bu alanlara hizmet eden Uygulama Yönetim Hizmetlerimiz çatısı altında ise müşterilerimizin ihtiyaçlarını tek merkezden karşılayacak şekilde proje sonrası hizmetler sunuyoruz.

CRM alanında yeni uygulamalarınız var mı?
- Hem dış hem de iç mekanda tüketiciye istenilen anda, doğru mesajları verebilmeyi sağlayan kurumsal sayısal yayıncılık ürünümüz Pixage ile de CRM alanında müşterilerimize katkı sağlayacak farklı bir iş modeli sunuyoruz. Sayısal Yayıncılık uygulamalarını bir adım öteye taşıma hedefiyle 2008 yılında geliştirdiğimiz Pixage ile kuramlara hızlı ve etkin iletişim imkanı sağlıyoruz. Pixage; müşteriye satın alma anında direkt ulaşılabildiği için başarılı ve satış rakamlarına doğrudan etki eden kampanyalar hayata geçirilmesine imkan tanıyor. CRM sisteminden elde edilecek müşteri profiline ait bilgiler doğrultusunda da Pixage ile müşteriye iletilecek mesajlar şekilleniyor, özelleştiriliyor ve böylece satış sonuçlarına olumlu etki sağlanıyor.  
  • 1
  • 2
  • 3

  • Etiketler:

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER