Capital'e abone olun.
CRM'LE HEM VERİMLİLİK HEM SATIŞ ARTIYOR

CRM'le hem verimlilik hem satış artıyor

Microsoft Türkiye Dynamics Satış Direktörü Arzu Türker Yılmaz ile CRM’den ne tür kazanımlar elde edebileceklerini konuştuk.

Son Güncelleme: 01.07.2012

Microsoft CRM çözümleri konusunda da dünyanın lider şirketleri arasında. Satış süreçlerini düzgün yürütmek, satış ekiplerini doğru yönlendirmek ve potansiyel müşterileri tanımlamak konusunda şirketlere özel teknoloji desteği sağlayan CRM çözümleri sunuyor. Microsoft Türkiye Dynamics Satış Direktörü Arzu Türker Yılmaz, “Daha alışılmış, daha kolay, daha hızlı kullanılabilen ve şirketlerin kendi iş süreçlerine çabuk uyarlanabilen ürünler oluşturarak hem çalışanlara hem yöneticilere yardımcı oluyoruz” diyor. Bugün CRM'in her sektörde üst düzey yöneticilerin gündeminde olduğuna da dikkat çeken Yılmaz, bankacılık ve finans sektöründe çok kapsamlı projeler gerçekleştiğini söylüyor. “Konut sektöründe aynı şekilde gerçekleştirdikleri projelerin değerini yönetmek için satış öncesi ve satış sonrası çok yoğun CRM kullanımı söz konusu. Teknolojinin gelişmesi, her yerden sistemlere ulaşılabilir hale gelmemiz, çok fazla müşterisi olup da birebir tanımaya imkan olmayacağını düşünen şirketlere, her bir müşteriyi tanıma fırsatı verdi” diye konuşuyor. Microsoft Türkiye Dynamics Satış Direktörü Arzu Türker Yılmaz ile CRM konusunda sundukları çözümleri, sektörün son dönemde kat ettiği yolu ve önümüzdeki dönemde şirketlerin CRM’den ne tür kazanımlar elde edebileceklerini konuştuk.

Microsoft için CRM yatınmlarmın önemi nedir?
Şirketlerde en çok baskıyı hisseden ekipler genelde satış ve pazarlama ekipleri. Şirketin ihtiyacı olan nakiti
getiren ekipler olarak, performanslarında yaşanabilecek bir düşüş tüm şirketi etkiliyor. Satış süreçlerini düzgün yürütmek, satış ekiplerini doğru yönlendirmek, potansiyel müşterileri tanımlayıp, segmente etmek, segmentlere özel kampanyalar yapmak için çok vakit ve emek harcıyorlar. Microsoft bu ekiplerin her an teknoloji desteği almaları ve daha kısa sürede, daha etkin ve daha kârlı olmalarını sağlamak için CRM yatırımlarına devam ediyor. Daha alışılmış, daha kolay, daha hızlı kullanılabilen ve şirketlerin kendi iş süreçlerine çabuk uyarlanabilen ürünler oluşturarak hem çalışanlara hem yöneticilere yardımcı oluyoruz. Microsoft her aşamada, şirketlerin tüm bilgi ihtiyaçlarını karşılamaya çalışıyor. Veritabanı, işletim sistemleri, Office uygulamaları ile zaten kurumsal alanda pek çok noktada satış ve pazarlama ekipleri Microsoft ürünlerini kullanıyor. CRM ve ERP uygulamalarımızı içeren Microsoft Dynamics ürünleri ile iş süreçlerini yönetme ve satış-pazarlama aktivitelerini planlamalarında da Microsoft’un kullanım yaygınlığı ve bilinirlik avantajlarından yararlanmalarını istiyoruz.  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

  • Etiketler:

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER