Capital'e abone olun.
CRM'LE SADIK MÜŞTERİ KAZANIYORUZ

CRM'le sadık müşteri kazanıyoruz

Şimdiye kadar yaptıkları uygulamalarla birçok ödüle layık görüldüklerini de kaydeden Aygaz Pazarlama Direktörü Ercüment Polat sorularımızı yanıtladı.

Son Güncelleme: 01.08.2014

CRM uygulamalarına 2003 yılından bu yana kafa yoran Aygaz, aradan geçen zamanda operasyonlarını genişleterek büyüttü. Geçmişte, geleneksel pazarlama yöntemlerinin ürünü geniş kitlelere ulaştırmak için yeterli kabul edildiğine dikkat çeken Aygaz Pazarlama Direktörü Ercüment Polat, günümüzde farklı bir noktaya gelindiğini belirtiyor.

Tüketicilerin birey olarak tanınmak, özel olduklarını hissetmek ve marka ile devamlı etkileşim halinde olmak istediklerini ifade ediyor. Polat, bu konularda öne çıkan iki önemli CRM araçlarının ise sadakat programı “Paro" ve Tüpgaz segmentindeki uygulamaları “Aygaz Ekspres" olduğunu söylüyor.

RM özellikle son dönemde büyük ölçekli şirketlerin ajandasında ilk sıralarda yer alıyor. CRM çalışmalarıyla elde edilen veriler ve toplanan bilgiler hem mevcut müşterilerle markalar arasındaki bağı güçlendiriyor hem de müşteri sadakatine önemli katkı sağlıyor.

Aygaz Pazarlama Direktörü Ercüment Polat da aynı noktaya dikkat çekiyor. Polat, bu şekilde yeni, sadık ve bağlı müşteriler kazandıklarını belirtiyor. Şimdiye kadar yaptıkları uygulamalarla birçok ödüle layık görüldüklerini de kaydeden Polat, sorularımızı yanıtladı:

Aygaz'da CRM uygulamaları ne zaman başladı?
Aygaz, CRM konusundaki ilk adımlarını 2003 yılında attı. CRM, müşterilerimize en yakın marka olma stratejimiz doğrultusunda onları daha yakından tanıma, ihtiyaç ve beklentilerine uygun fırsatlar sunma hedefimiz için çok önemli bir alan konumunda. Bu kapsamda, sektörümüzde CRM yönündeki ilk adımı atarak, kendi sadakat kartımızı oluşturma kararı aldık ve “Aygaz Kart” için çalışmalarımıza başladık.   
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

  • Etiketler: Ercüment Polat,Aygaz,pazarlama,müşteri,pazar,crm

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER