Capital'e abone olun.
GENÇLERE ÖNCELİK VERİYORUZ

Gençlere öncelik veriyoruz

Murat Göllü ile 2013 projelerini ve başarılı uygulamalarını konuştuk.

Son Güncelleme: 01.01.2013

Akbank, 2012'de düzenlediği sosyal medya projeleriyle Stevie Awards'ta 3 ödül birden aldı. İletişim faaliyetlerinde sosyal medyayı ve dijital dünyayı yoğun olarak kullandıklarını söyleyen Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, "Gençlerle dijital mecralarda buluşuyoruz" diyor. Göllü, 2013'te hayata geçirecekleri yeni projelerde de önceliği gençlere vereceklerini söylüyor. Akbank, iletişim faaliyetlerinde sosyal medyayı ve dijital dünyayı yoğun olarak kullanıyor. Yaptığı projelerde her iki iletişim kanalını birbirine başarılı bir şekilde entegre ediyor. Bu sayede düzenledikleri festivallerinin sosyal medyada konuşulma oranını yüzde 30 artırdıklarını söyleyen Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, “Akbank Dijital İletişim Birimi ile son 2,5 yıldır birçok projeye imza attık” diyor. Göllü, sosyal medya kanalıyla bankacılık ve pazarlama faaliyetlerinin dışında marka ve itibar yönetimi çalışmaları yaptıklarını söylüyor. 2012’de düzenledikleri sosyal medya projeleriyle Stevie Awards’ta 3 ödül birden kazanan Akbank’ın kurumsal iletişim bölüm başkanı Murat Göllü ile 2013 projelerini ve başarılı uygulamalarını konuştuk:

Capital: 2012’de sosyal medyada öne çıkan projeleriniz neler oldu?
- Bu yıl Akbank 8’inci Kısa Film Festivali’nin sosyal medya duyuruları, gençler arasında video paylaşımının popüler olmasından yola çıkılarak “Bize Kısa Yeter” adını taşıyan kısa film formatında hazırlanan tanıtım filmiyle başladı. Tanıtım filminin görüntü yönetmenliğini, Altın Koza’da iki kez en iyi görüntü yönetmeni ödülünü kazanan Feza Çaldıran yaptı. İsmail Orhan Toraman’ın yönettiği ve çok sayıda Kristal Elma sahibi Ömer Özyılmazel’in kurguladığı filmde, neredeyse herkesin ezbere bildiği Türk Sanat Müziği’nin en önemli bestecilerinden Sadettin Kaynak’ın “Çile Bülbülüm” şarkısının farklı bir yorumuna yer verildi. Şarkının yarattığı beklenti ve hevesi kursağında kalan dinleyicilerin şaşkın halleriyle festivale gönderme yapılan eğlenceli film, farklı mecralarda yaklaşık 350 bin izlenme rakamına ulaşarak beklenenin üstünde bir yayılım gösterdi. 91 farklı blogda haber olarak yer aldı ve sosyal medyada kullanıcılar tarafından defalarca paylaşıldı.

Capital: Festivalin önemli çalışmalarında biri de Projection Mapping oldu. Bu sayede sosyal medyada kaç kişiye ulaştınız?
- Festivalin geniş yankı uyandıran bir diğer çalışması Türkiye’nin Twitter tabanlı ilk Projection Mapping uygulaması oldu. Festivali takip edenlere daha yakın olmak, katılımcılara yorumlarını paylaşma imkanı sunmak için “Sen yaz, tüm İstiklal okusun” vurgusuyla Twitter üzerinden hayata geçirilen yaratıcı proje ile kullanıcılar, Twitter hesaplarından festival ve festivaldeki filmler ile ilgili yorumlarını paylaştı. Projenin sürprizi ise paylaşılan tweetlerin Projection Mapping tekniğiyle üç boyutlu animasyonlar eşliğinde, Türkiye’nin en kalabalık lokasyonu İstiklal Caddesi üzerinde bulunan Akbank Sanat binası üzerine yansıtılması oldu.  
  • 1
  • 2
  • 3

  • Etiketler:

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER