Capital'e abone olun.
KİŞİSEL BAKIMDA ÇOK YOLUMUZ VAR

Kişisel bakımda çok yolumuz var

"Planınlarımızda büyük bir değişiklik yapmayacağız. Maliyetleri ne kadar düşürebilirsek o kadar daha kârlı bir yıl geçirme şansımız var” diye konuşan Unilever Türkiye CEO’su Mehmet Altınok ile göreve gelişini, planlarını konuştuk.

Son Güncelleme: 01.04.2014

Mehmet Altınok, 24 yıl önce Unilever’de başlayan kariyerini son 6 aydır da CEO olarak sürdürüyor. 2013’ün çok başarılı geçtiğine ve 1,5 milyar doların üzerinde ciroya ulaştıklarına dikkat çeken yeni CEO, önceliğinin bu başarıyı sürdürmek olduğunu söylüyor.

Gelişmekte olan ülkelerde çok hızlı büyüdüklerini, 2014’te bu hedeften şaşmayacaklarını belirtiyor. “Tüketim açısından Türkiye, globalin çok altında” diyor ve potansiyele dikkat çekiyor: “Kişisel bakım Türkiye’de en az gelişen pazar. Penetrasyon ve tüketim oranları dünya standartlarının oldukça altında.

Kişisel bakımda gidecek çok yol var. Rakamlar da en hızlı kişisel bakımın büyüdüğünü gösteriyor.”ehmet Altınok, mezun olunca girdiği Unilever Türkiye’ye 24 yıl sonra CEO olarak atandı.

Ajandasının en önemli maddesinin başarıyı sürdürülebilir kılmak olduğunu söyleyen Altınok, “Çalışan mutluluğunu ve çalışanların kişisel gelişimini desteklemeyi çok önemsiyorum. Bunlar da ajandamın 2 ve 3 numaralı maddeleri” diyor.

Unilever Türkiye açısından 2013’ün çok başarılı bir yıl olarak geride kaldığına dikkat çeken Altınok, “2013, en iyi yıllarımızdan biri oldu. Çift ha-£ neli büyüdük, aynı zamanda kârlı büyümeyi de S gerçekleştirdik” diyor.

Altınok, 2014’ün zor yıl olacağını söylese de £ çift haneli büyümeyi yine yakalayacaklarını belirtiyor. Altınok, 2014’ün zor geçeceğini önceden e bildiklerini bu nedenle iyi hazırlandıklarını ifade ediyor. Yönetici, “Ekonomik türbülansın üzerine o  politik türbülans eklendi ve sorun derinleşti.  

Etiketler: kişisel bakım,büyüme,tüketim,Başarı,CEO

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER