Capital'e abone olun.
TÜKETİCİYİ SOSYAL MEDYADA İZLİYORUZ

Tüketiciyi sosyal medyada izliyoruz

Tijen Armağan, Teleperformance’ın Türkiye ve dünyadaki faaliyetlerini ve CRM alanında yaptıkları çalışmaları anlattı.

Son Güncelleme: 01.07.2012

Çağrı merkezleri ilk kez 1960’larda ABD’de, müşterilerin istek ve şikâyetlerini iletebilmeleri amacıyla kuruldu. O günden bu yana da gelişimini sürdürüyor. Sektörün en eski kurumlarından biri olan Teleperformance ise 1978’de Fransa’da faaliyete başlamış sektörün öncü oyuncularından biri. Teleperformance Türkiye Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Tijen Armağan, şirketin sektöre paralel bir hızla büyüdüğünü söylüyor. Hükümetin 2023 vizyonu çerçevesinde, dış kaynaklı çağrı merkezi sektörünün 100 milyar TL’lik bir pazara ulaşma kapasitesine sahip olduğunu belirtiyor ve “Her geçen gün büyüyen böylesi devasa bir pazarda Teleperformance Türkiye olarak güçlü altyapımız ve yenilikçi vizyonumuzla CRM alanında öncü olmaya devam edeceğiz” diye konuşuyor. Tijen Armağan, Teleperformance’ın Türkiye ve dünyadaki faaliyetlerini ve CRM alanında yaptıkları çalışmaları ise şöyle özetliyor:

CİDDİ GELİR KAYNAĞI

“Özellikle Çin ve Hindistan gibi ülkeler için ciddi bir gelir kaynağı teşkil eden çağrı merkezleri artık strateji, insan
kaynağı ve teknolojiyi en etkin şekilde bir araya getirerek hizmet etmenin, müşteri memnuniyetini artırarak CRM’i geliştirmenin yollarını arıyor. Teleperformance olarak uluslararası 35 yıllık deneyimimizle telekomünikasyondan kablo, uydu, genişbant ve ISO’ya, teknoloji ve elektronikten finansa, enerjiden medya ve eğlenceye, kamudan sigortaya, seyahat ve turizmden sağlık, kişisel bakım ve ilaç sanayiine, perakendeden e-ticarete kadar pek çok farklı sektörde uluslararası platformlarda faaliyet gösteriyoruz. Çağrı merkezleri, günümüz ekonomisinin en önemli unsuru olan “tüketici”nin ilgilendiği ürüne en hızlı ve kolay biçimde ulaşmasında, ürünü satın almadan önce ve aldıktan sonra ürünle ilgili sorularına en doğru şekilde yanıt bulmasında önemli bir rol oynuyor. Teleperformance olarak Türkiye’deki 3 lokasyonumuzda (İstanbul’da 2, Uşak’ta 1) CRM hizmetlerimizi veriyoruz.

İNSAN İÇİN İNSAN STRATEJİSİ
Teleperformance’ta, ‘İnsanlar için insanlarla çalışıyoruz’ global felsefesiyle hizmet veriyoruz. Olumsuz tüketici yorumlarının takibi, çalışan faaliyetlerinde verimlilik artışı, müşteri anketleri ve araştırmalarla tanımlanan ‘riskli’ grupların yakından izlenmesiyle müşteri memnuniyetinin en üst seviyeye taşınmasını amaçlıyoruz. Bu sayede hizmet kalitemiz ar tarken buna bağlı olarak kârlılığımız da yükseliş gösteriyor. Katma değerli CRM çözümlerimizle her tür medya ortamında iş ortaklarımızın yanındayız. Telefon, e-posta, Web-chat, Facebook, Twitter, web forumları gibi şu an teknolojinin imkân tanıdığı her türlü platformda yer alarak doğrudan cevap, takip ve görüntüleme yapabiliyor, Radian6 ve RightNow gibi araçlar kullanarak en doğru analizlere ulaşabiliyoruz. Müşteriye tek noktadan ve tek ağızdan ulaşmanın çok önemli olduğu unutulmamalı.  
  • 1
  • 2

  • Etiketler:

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER