Capital'e abone olun.
YOL HARİTAMIZDA SOSYAL CRM VAR

Yol haritamızda sosyal CRM var

Etiya Strateji ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Aslan Doğal, sorularımızı yanıtladı.

Son Güncelleme: 01.07.2012

Etiya CRM alanında güçlü bir şirket. Özellikle telekom sektörüne yönelik çözümleriyle bugüne kadar birçok başarıya imza attı. Önümüzdeki dönemde dünyadaki önemli CRM çözümleri sağlayıcılarından biri olmayı hedefleyen Etiya, bu hedefe oluşturduğu çözümlerle ulaşmayı planlıyor. “Biz CRM'i öncelikle müşteri yaşam döngüsü yönetimini sağlayacak bir uygulamalar bütünü olarak algılıyoruz. Müşteri önyüz yönetimi, teklif yönetimi, satış yönetimi, kampanya yönetimi, temas yönetimi, sadakat yönetimi, kanal yönetimi, şikayet yönetimi, bağlılık ve elde tutma yönetimi çözümlerini sunuyoruz” diyen Etiya Strateji ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Aslan Doğan, tüm bu uygulamaları Telaura CRM Suite adı altında topladıklarını söylüyor. “Telaura statik bir müşteri tanımı yerine şirketlerin kendi kriterlerine göre müşterilerini tanımlayabilecekleri, müşteri profillerini, demografik bilgilerini dinamik olarak oluşturabilecekleri bir çözüm” diye konuşuyor. Doğan önümüzdeki dönemdeki iddialı hedeflerine ilerlerken yol haritalarında sosyal CRM olduğunun da altını
çiziyor. Bu alanda neler yapacaklarına ilişkin şöyle konuşuyor: “Yıl sonu itibari ile Telaura’mn sosyal CRM versiyonunu tamamlamış olacağız. Yol haritamızın ilk ürünü Somemto'un lansmanını geçen ay yaptık. Somemto ile sosyal medyayı bir kanal haline getiriyoruz. Sosyal medya kullanıcılarını CRM profili ile eşleştiriyoruz. Sosyal medya üzerinden satış, kampanya önermenin yanı sıra, sosyal medyadaki ilişkileri CRM’in bir parçası haline getireceğiz.” Etiya Strateji ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Aslan Doğal, CRM uygulamalarının şirketlere kattığı değer ve Etiya olarak sektöre sundukları çözümlere ilişkin sorularımızı şöyle yanıtladı:

Sizin için CRM yatınmlarmın önemi nedir?
- CRM yatırımı aslında şirketlerin yarınlarına dair stratejilerinin bir göstergesi. Dolayısı ile CRM genel anlamda bir programdan ziyade bir strateji. Değişen müşteri profili ve artan rekabet şartları müşteri ile kurulan bağların korunmasını ve geliştirilmesini daha da önemli hale getirdi. Bu rekabet ortamında var olmanın ilk kuralı sahip olunan müşterilerin korunması. Bunun içinde müşterilerin sizin hakkındakifikirlerini bilmeniz, raporlayabilmeniz, eğilimleri belirlemeniz ve proaktif bir şekilde aksiyonları almanız gerekir. Bütün bu saydıklarımız da ancak iyi bir CRM aracı ile olabilir. Bu anlamda CRM yatırımları şirketlerin geleceğini de ciddi anlamda belirleyen parametrelerden biri olacak.  
  • 1
  • 2
  • 3

  • Etiketler:

    İsminiz:

    Yorumunuz:


    FOTO HABER