Capital'e abone olun.
ORTAK DEĞER YARATMAYA YÖNELİK FİYATLANDIRMA

Ortak değer yaratmaya yönelik fiyatlandırma

Fiyatların belirlenme yöntemi üzerinde yeniden düşünülerek pastanın herkes için büyütülmesi sağlanabilir.

Son Güncelleme: 01.07.2012

$0$0Ana fikir$0Şirketler, alışverişlerden mümkün olduğunca fazla değer çıkarabilmek için uzunca bir süredir fiyatlandırma politikasından faydalanıyor. Bu yaklaşım, iki yönden tahripkardır: Kendilerini suiistimal ettiklerini hissettiklerinde şirketleri anında cezalandıran müşterileri birer can düşmanı haline getirir ve hem şirketin hem de müşterilerinin faydalanabileceği yeni değer yaratılmasını engeller. Şirketlerin müşterilerle ortak değer yaratımında başı çekmesi gerekir. Bu konuda 5 fiyatlandırma stratejisi faydalı olabilir.$0$0ALIŞVERİŞLERE DEĞİL İLİŞKİLERE ODAKLANMAK$0Fiyatlandırmayı müşterilerinize birer cüzdan olarak değil insan olarak değer verdiğinizi anlatmak için kullanın.$0PROAKTİF OLUN$0Fiyatlarınızı, hem firmanın hem de müşterilerinin kazançlı çıkacağı müşteri davranışlarını teşvik edecek şekilde belirleyin.$0ESNEKLİĞE PRİM VERİN$0Fiyatlandırmayı, değişen tüketici ihtiyaçlarına tepki verebilecek ve eşit değer paylaşımını sağlayacak derecede esnek tasarlayın.$0ŞEFFAFLIĞI DESTEKLEYİN$0Fiyatlandırmanızın ardındaki mantığı müşterilerinizle paylaşın.$0PİYASADAKİ HAKKANİYET STANDARTLARINI YÖNETİN$0Sizin fiyatlandırma politikanızın, müşterilerin hakkaniyet ve fiyatlandırma sürecinin netliği konusundaki beklentilerini karşılamasını sağlayın.$0$0Şirketlerin çoğunun para kazanma yöntemi, sadece arızalı değil ama aynı zamanda yıkıcıdır da, Sigortacılık ve finansal hizmetlerden, telekomünikasyona ve uçak yolculuğuna kadar şirketler. bir alışveriş üzerinden koparabildiği kadarını koparmak için fiyatlandırmaya başvuruyor, Örneğin, hava yollarının değeri nasıl hortumladıklarına bir bakın, Burada para sızdırma daha müşterinin bilet satın almasıyla başlar, Ekstra ayak koyma yeri ister misiniz? Para verin, Bagaja verilecek bavulunuz var mı? Para verin, Yastık ya da yiyecek bir şeyler ister misiniz? Para verin, Bu düşmanca yaklaşım, geçmişte işe yaramış olabilir, Ancak günümüz tüketicileri, sunulan fiyata asla itiraz etmeyen pasif birer fiyat kabullenici değil, Onlar artık resmen kök söktürüyor ve bir firmanın fiyatları hakkındaki bilgileri anında etrafa yayıyorlar ve adil olmadığını düşündükleri politikaları sosyal medya platformları aracılığıyla derhal kamuoyuna duyuruyorlar, Ayrıca çizgiyi aşan şirketlerle ilişkilerini anında kesmekte hiç tereddüt de etmiyorlar, Gelin şimdi tüketicilerin insafsızca olduğunu varsaydıkları saldırgan fiyatlandırma politikaları olan şirketlere verilen şiddetli ve hızlı tepkilere bir bakalım:  

Etiketler:

İsminiz:

Yorumunuz:


FOTO HABER