Pazarlama

Pazarlama

Tavsiyenin büyük gücü

Tavsiye kampanyaları sayesinde cirosunu katlayan şirket sayısı hiç de az değil.

1 EKİM, 2011

Pazarlama

Fazlası zarar mı?

Uzmanlar, büyük oyuncu enflasyonu yaşayan sektörlerde konsolidasyonun kaçınılmaz olduğunu düşünüyor. Onlara göre bir sektörde 2-3 büyük oyuncu olmalı

1 HAZİRAN, 2011

Pazarlama

365 Gün kampanya

2010, krizden ürken tüketicinin kazanılma yılıydı. İşte bu nedenle bazı şirketler, yılın neredeyse tamamını kampanyayla geçirdi.

1 NİSAN, 2011

Pazarlama

Yeni sosyal sorumluluk gerçekleri

CEO'lar artık KSS'nin büyümeye net etkisi olduğu konusunda hemfikir

1 MART, 2011

Pazarlama

İyi karar dersleri

Kararların etkinliğini ölçme, onlara hız katma ve kritik kararlara odaklanma gibi adımlarda en başarılı örnek uygulamaları da mercek altına alıyor.

1 ŞUBAT, 2011

Pazarlama

Yenilikçi savunma

Pek çok yaratıcı fikir daha üst yönetime ulaşamadan ölüyor. Çünkü fikir doğru savunulamıyor...

1 ŞUBAT, 2011

Pazarlama

Hızlı tüketiciyi yakalama yarışı

Pazar,Çok fazla ürün, sınırlı zamanı olan tüketicinin dikkatini çekebilmek için rekabet halinde

1 EKİM, 2010

Pazarlama

Sınır tanımayan inovasyon dönemi

MOHANBIR SHAWNEY'e göre,artık şirketler fikrin ne kadar çok olduğuyla değil,kalitesinin ne olduğuyla ilgilenmeye başladı

1 AĞUSTOS, 2010

Pazarlama

Yaratıcı maliyet kısma taktikleri

Yaşanan kriz,şirket yöneticilerini sadece "sıkıştıklarında" maliyete odaklanma stratejisini bırakmaya itti.

1 AĞUSTOS, 2010

Pazarlama

Durgunluğa aldırmayan şirketler.

İş dünyasının uzun yıllardır yanıtını aradığı sorunu cevabını,İnovasyon konusunda uzman olan THOMAS MEYER yanıtlıyor.

1 TEMMUZ, 2010

Pazarlama

“Yeni Globaller 3 Ülkeden Çıkacak”

“Global Markalar” adlı kitabın yazarı Nigel Hollis, geçmişin tedarikçi şirketlerinin kendi markalarını yarattığını söylüyor. Ona göre bu meydan okuyucu, gelişmekte olan ülke şirketleri gelecekte gl...

1 MAYIS, 2010

Pazarlama

Markalar Provokatör Olmalı

Clio, Yaris, Arcelor ve Wanadoo gibi tanınmış marka isimleri onun eseri… Bugüne kadar 1.200’den fazla marka ismi yarattı. Bu nedenle marka isimlendirme konusunda dünyadaki en önemli isimlerden biri...

1 EKİM, 2009

Pazarlama

"Markalar provokatör olmalı"

“Bu nedenle marka isimleri biraz meydan okuyan, provokatör özellikler taşımalı”

1 EKİM, 2009

Pazarlama

Liderler Müşteri Peşinde!

Aslında müşteriyle ilişki kurmanın önemi her zaman biliniyordu. Yeni dönemde ise şirket liderleri de müşteriyle yüz yüze iletişime geçmiş durumda. Çoğu, “Gezinen kurt aç kalmaz” felsefesiyle vaktin...

1 EYLÜL, 2009

Pazarlama

"Büyük balığı yutma zamanı"

“Eğer tüketiciyle doğru bir iletişim kurarlarsa lider de olabilirler”

1 EYLÜL, 2009