Yeşil olan kazanacak

Son yıllarda markalar dünyasında yeni bir dönem başladı.

1 MART, 20130
Paylaş Tweet Paylaş
Yeşil olan kazanacak

TÜRKİYE'DEKİ DURUM
Bunu yaparken de Deloitte'un geniş veri tabanından yararlanıyor. Çünkü tüketicinin algısındaki marka ile o markanın gerçek performansının birbirine yakın olması kritik bir önem taşıyor. Dünyada yeşil olma konusunda markalar yol alıyor. Yeşil olmak Türkiye'de de büyük önem taşıyor. Bununla birlikte Türkiye'de yeşil marka henüz bulunmuyor. Fakat bu konuda aktif bir şekilde çalışanlar var. Sabancı Holding, Borusan Holding, Arçelik ve Turkcell Türkiye'de bu konuda büyük çaba gösteren şirketler.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz




Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.