Akademi mezunları milyonu aştı

Türkiye'de şirket akademileri her geçen yıl mezunlarına mezun katarak etkilerini artırıyor.

1 MAYIS, 20130
Paylaş Tweet Paylaş
Akademi mezunları milyonu aştı


Program pazarlama gurularının ve iş dünyasından önemli isimlerin de konuşmacı olarak katılıp bilgi ve deneyimlerini paylaştığı eğitimler ve workshoplardan oluşuyor. Global örnekler uzmanlar aracılığıyla aktarılarak “pazarlamanın yarınının” ne olacağına ilişkin bir vizyon oluşturuluyor. Bir sertifika programı olan Avea Pazarlama Okulu’nda “Başlangıç Noktası”  “Merkez Noktası” (Her pazarlama fonksiyonunda yetkinlik ve tecrübe kazanma) ve “Hareket Noktası” (Liderlerden vizyon, fikir alma seansları, spesifik uygulamalara yönelik derinleşme) olmak üzere 3 farklı isimde sınıf bulunuyor.

Avea, Pazarlama Okulu ile hem mevcut çalışanlarını pazarlama alanında daha donanımlı hale getirerek şirket performansına katkı sağlamayı hem de potansiyel üniversite öğrencilerini keşfederek şirkete kazandırmayı hedefliyor. Avea Pazarlama Okulu’ndan şu ana kadar iki dönem ve her dönemde ikişer sınıf olmak üzere toplamda 100 kişi mezun oldu. Avea İnsan Kaynakları Grubu Kıdemli Direktörü Bahattin Aydın, 21 kişilik sınıflardaeğitim vermeye devam edeceklerini söylüyor. Aydın, “Gerçek örnekler, dokümanlar, vakalar, gerçek uygulama ve grup çalışmaları ile birlikte zengin bir içerik sunan birinci sınıfın öğrencileri, dönem sonunda sertifika alabilmek için gruplar halinde bitirme projeleri üzerinde çalıştılar. Pazarlamanın tüm dinamiklerini kapsayan bu projeler, katılımcıların tecrübelerini, ekip çalışma gücünü ve iletişim ağını güçlendirme açısından etkili oldu” diyor.

VODAFONE MEYVELERİ TOPLUYOR
Teknoloji şirketi Vodafone, tüm eğitim programlarını 2010 yılında öğrenme ve gelişim merkezi olarak konumlandırdığı “Vodafone Red Academy” altında topladı. Red Academy bugüne dek 30 bin mezun verdi.
Öğrenen ve öğreten yüksek performanslı bir organizasyon oluşturmayı hedefleyen Red Academy, Vodafone Türkiye çalışanlarını sektörün gerektirdiği teknik bilgiler ile donatmanın yanı sıra onların bireysel ve yönetsel yetkinliklerini de geliştirecek programlar sunuyor. Ayrıca Vodafone Türkiye ailesine yeni katılan çalışanlar için tasarlanmış bir oryantasyon programı olan “DiscoveRed” ve Vodafone yöneticilerinin yönetsel yetkinlikleri geliştirmeyi hedefleyen “Liderlik ve Yetenek Gelişimi Programları” da eğitimler kapsamında yer alıyor. Tüm bu programlara yıl boyunca ilgili fonksiyonda çalışmaya başlayan veya halihazırda çalışanlar katılıyor. Çalışanların ortalama 4 gün eğitim aldığı bu programlarda 369 kişilik iç eğitmen kadrosu hizmet veriyor.

Red Academy, tüm Vodafone çalışanlarına ulaşmayı hedeflerken özellikle kendi genç yeteneklerine
sunduğu farklı gelişim araçlarıyla onları kurumsal hayata hazırlıyor. Vodafone Türkiye Yetenek Geliştirme Direktörü Bülent Bayram, hem şirket stratejileriyle hem de çalışanlarının ihtiyaçlarına en uygun ve modern eğitim yöntemleriyle hizmet vererek kurumsal üniversite olma yolunda hızla ilerlediklerini ifade ediyor. Bayram, “Eğitim konusunda ilkelerimizden ödün vermeden ilerlemenin meyvelerini topluyoruz. Kendini besleyen bir eğitim sistemi oluşturma hedefimizi yakalamış olmak bizi sevindiriyor. Yeteneklerimize yatırım yapıyor, kendi içimizden yetiştirdiğimiz liderlerimizle gururlanıyoruz” diyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz




Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.