En büyük ödül müşterilerimizin memnuniyeti

Hyundai, yeni ürünleri ve satış sonrası desteği ile yeni ödüllere göz kırpıyor.

1.03.2012 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
En büyük ödül müşterilerimizin memnuniyeti
5 yıllık tarihiyle otomotiv sektörünün genç markalarından Hyundai, InterBrand'e göre son iki yıldır dünyanın en büyük gelişim gösteren markası konumunda bulunuyor. Geçen yıl 40'ı yurtdışı olmak üzere, 100'e yakın ödüle imza atan Hyundai'in amacı, dünyada en çok sevilen ve arzu edilen markalardan biri olmak. 2011 yılını otomotiv sektörünün uçuşa geçmesiyle beraber son derece iyi geçirdiklerini dile getiren Hyundai Assan Genel Müdürü Ümit Karaarslan, 2012 yılında da yeni ürünler ve satış sonrası geliştirme çalışmalarına hız kesmeden devam edeceklerini söylüyor. "Kazandığımız ödüller marka imajımız, kalitemiz ve beğenilmemize katkı sağlarken, bizleri daima yeni ve daha iyi ürün yaratmaya odaklandırıyor" diyen Karaaslan, ödül aldıkları her alanda her geçen yıl daha da iyi olmaya çalıştıklarının altını çiziyor.

Hyundai için ödül almanın önemi nedir?
- Her marka için ödül almak, ödülün kaynağının etkinliği doğrultusunda büyük önem taşıyor. Hyundai henüz 45 yıllık geçmişe sahip olan genç bir marka ancak kısa süre içinde önemli bir büyüme sağlamış durumdayız. Hyundai, InterBrand'e göre son iki yıldır dünyanın en büyük gelişim gösteren markası ve satış ile üretim rakamlarında dünyanın en büyük 5'inci otomotiv üreticisi konumunda bulunuyor. Son yıllardaki hızımız ve hırsımızla yüksek ölçüde büyüme elde etmemiz doğal. Bu da her alanda ödülleri beraberinde getiriyor diyebilirim. Dolayısıyla da bizleri, teşkilatımızı ve müşterilerimizi keyiflendirip gururlandırıyor.

"2011'E 100'E YAKIN ÖDÜL SIĞDIRDIK"
Hyundai Assan Genel Müdürü Ümit Karaarslan, Hyundai olarak 2011 yılında yurtiçinde ve yurtdışında 100'e yakın ödül kazandıklarını belirtiyor. "Marka, ürün, hizmetler ve sosyal paylaşım alanlarında 2011 yılında çeşitli ödüller kazandık. Bu ödüller arasında özellikle Dünyada En Büyük Gelişimi Gösteren Marka, Avrupa'daki En Kaliteli Marka ve Yılın Otomobili kategorilerinde aldığımız ödüller sektördeki yerimizi daha da yukarıları taşıdı" diyen Karaaslan, 2011 yılında aldıkları en önemli 10 ödülü şöyle sıralıyor:
- Dünyada En Büyük Gelişimi Gösteren Marka InterBrand
- Avrupa'da En Kaliteli Marka Ödülü AutoBild
- Elantra Yılın Otomobili - AutoBest
- En Çevre Dostu Marka - Strategic Vision
- Avrupa'da En İyi Gövdeye Sahip Otomobil i40 EuroCarBody
- En Yüksek Müşteri Memnuniyeti Ödülü AutoPacific
- En Güvenilir Marka - J.D. Power andAssociates
- En Kaliteli Otomobil i20 - İtalya
- Çarpışma Testi 5 Yıldız ix20 - Euro NCAP
- Yılın SUV Modeli ix35 - ConsumerReports~


Hyundai olarak 2011'de hangi ödülleri aldınız ve bunu nasıl başardınız?

- Hyundai olarak sadece 2011 yılında 100'e yakın ödül aldık. Markamızın aldığı en hızlı gelişen marka, en yüksek müşteri memnuniyeti, marka sadakati ve en değerli marka gibi ödüllerin yanı sıra yeni Elantra ve
Accent Blue modellerimiz de dünyanın 15 değişik ülkesinde aldığı kalite, müşteri memnuniyeti, en güvenli araç ve yılın otomobili gibi birçok ödülle gücümüzü artırıyor. Hyundai Elantra, 2011 yılı içinde dünya çapında tek başına yaklaşık 40 ödül kazanarak önemli bir başarıya imza attı. Bunların arasında Türkiye, Avrupa ve Kuzey Amerika'da Yılın Otomobili seçilmesi gibi önemli ödüller de bulunuyor.

Kazandığınız ödüller şirketinize neler katıyor?
- Kazanılan ödüller marka imajı, kalitesi ve beğenilmesine katkı sağlıyor ve yeni ürün, ekip çalışması ile birlikte yaratıldığı için bizleri daima yeni ve daha iyi ürün yaratmaya odaklandırıyor. Ana amacımız, dünyada en çok sevilen ve arzu edilen bir marka olmak olduğu için, bize güç ve güven vererek hep mükemmel olmak için sürekli planlı çalışmayı sağlıyor diyebilirim. Bu bağlamda müşterilerimiz gözünde güvenilir bir marka olmak ve öyle kalmak, bizim için en büyük ödüldür.

Ödül aldığınız alanda neler yaptınız? Bu alanda ne yapmaya devam edeceksiniz?
- Ürün alanında alınan ödüller, müşteri beklentilerini de yansıttığı için hep müşteri odaklı yeni ürün geliştirmek ve satış sonrasında da mükemmel hizmet vererek ömür boyu sadık müşteri yaratmak adına bizlere güven vermektedir. Ödül, bir anlamda bizim için bir kırbaç işlevi görüyor. Aldığımız her ödül, her geçen yıl daha da iyi olmaya, kendimizi daha da geliştirmeye önayak oluyor. Bu ödüller markamız için tam anlamıyla bir itici güç anlamına geliyor. Bu doğrultuda daha iyisini yapmaya yönelik istek ve kilitlenmeyi de beraberinde getiriyor.

Nasıl bir 2011 geçirdiniz? 2012 konjonktürünüzden biraz bahsedebilir misiniz?
- 2010 yılının son çeyreğinde yaşanan olumlu dış etkenlerin eşliğinde 2011 yılında Türkiye otomotiv sektöründe patlama yaşandığı herkesin malumu. Bu süreç yılın ortasına kadar sürdü. Daha sonra normal mevsimsellik yaşanmaya ve pazar dinamikleri yerine oturmaya başladı. Hyundai olarak içinde olduğumuz büyük değişim sürecinde Türkiye'de de büyümemizi yeni ürünlerimizin lansmanı ve bayi geliştirme çalışmalarımız doğrultusunda gerçekleştirdik. 2012 yılı ekonomide soğuma yaşanacak bir süreç olmakla birlikte kurum alımlarında, hem satın alma hem de kiralamada pozisyonunu koruyacağını ve cari açık önlemleri nedeniyle daralma yaşanacağını düşünüyoruz. Avrupa krizinin etkisi ile yaşanacak ihracat kayıpları yeni pazarlar bulmayı zorlaştıracaktır. Otomotiv sektöründe bu nedenlerden dolayı toptan talepte yavaşlama olacağı öngörülüyor. Pazarı oyuncuların kendi iş planları belirliyor. Biz Hyundai olarak, yeni ürünlerimiz ve satış ile satış sonrasındaki devamlı geliştirme çalışmalarımız sayesinde mevcut müşterilerimize yenileme satışları yapmayı ve yeni müşteriler yaratma yolunda da aktivitelerimizle sürdürülebilir büyümeyi sağlamayı arzu ediyoruz. Bunun için de bayi ağımızla birlikte çalışmalarımızı sürdürüyoruz. 

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz