Ödüller çalışanlar için de motivasyon kaynağı oluyor

Türk Telekom aldığı ödüllerle dikkati çekiyor

1.03.2012 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Ödüller çalışanlar için de motivasyon kaynağı oluyor
Türkiye'nin öncü iletişim ve yakınsama teknolojileri şirketi Türk Telekom, 15,2 milyon sabit erişim hattı, 6,8 milyon ADSL hattı (toptan) müşterisine hizmet veriyor. 2011 yılında konsolide yatırım miktarı yüzde 32 artarak 2,3 milyar liraya ulaşan şirketin 2011 yılı konsolide cirosu ise yüzde 10 artarak 12 milyar liraya ulaştı. 25 bini aşkın çalışanı bulunan Türk Telekom aldığı ödüllerle de dikkati çekiyor. Son üç yılda 80'e yakın uluslararası ödül alan şirket için E-Fatura Ormanları sosyal sorumluluk projesinin, Uluslararası Halkla İlişkiler Derneği (IPRA) tarafından gerçekleştirilen Altın Dünya Ödülleri'nde, çevre dalında 2009 yılı "En İyi Halkla İlişkiler Projesi" ödülüne layık görülmesi, ardından Birleşmiş Milletler özel ödülüne aday gösterilen 5 projeden biri olması ayrı bir gurur kaynağı olmuş. Saygın uluslararası ödülleri kazanmanın marka değerine olumlu yönde katkı yaptığını söyleyen Türk Telekom CEO'su K. Gökhan Bozkurt "Son üç yıldır arka arkaya Türkiye'nin En Değerli Markası olmakla bu anlamda iyi bir örnek sunduğumuza inanıyoruz" diye konuşuyor.

Türk Telekom'un aldığı ilk ödül neydi?
- Türk Telekom'un aldığı ilk iletişim ödülü 2009 yılında eğitim alanındaki iki dev sosyal sorumluk yatırımı olan Türk Telekom okulları ve okullara Vitamin bağışı projeleriyle Amerikan İletişim Profesyonelleri Ligi LACP'den aldığı 4 ödül ve 3 başarı belgesidir.

Son yıllarda hangi ödülleri aldınız?

- Son üç yılda 80'e yakın uluslararası ödül aldık. Bu ödüller daha çok iletişim ödülleri, ancak şirket yönetimi, sürdürülebilirlik, yatırımcı ilişkileri, müşteri hizmetleri, müşteriye sunulan ürün ve hizmetlerimiz de pek çok defa uluslararası ödüllere layık görüldü. Ödüller arasında Sabre, PR News, World Communication Awards, European Excellence Awards, International Bussiness (Stevie) Awards, IPRA Awards, World Finance, CommsMEA, ve CIPR Awards gibi saygın uluslararası ödüller yer alıyor.

"ÖDÜL ÇABANIN DOĞAL SONUCU"

Türk Telekom aldığı ödüllerle ilgili olarak ulusal basında iletişim çalışmaları gerçekleştiriyor. Basın bülteni, özel haber, röportaj çalışmalarıyla aldığı ödüllerle ilgili kamuoyunu bilgilendiren şirketin yöneticileri markanın geniş tüketici kitlesinde bilinirlik, güven ve sadakat sahibi olması gerektiğine inanıyor.
POZİTİF ALGIYI PEKİŞTİRDİK
Gökhan Bozkurt, onlarca uluslararası projenin yarıştığı ödül organizasyonlarında ödül almanın bu unsurların yaratılmasına da katkı sağlayarak pozitif algıyı pekiştirdiğini söylüyor ~
ÖNCELİK; DEĞER KATMAK
Türk Telekom olarak yürüttükleri her faaliyette müşterileri için değer katmayı öncelik olarak gören bir strateji benimsediklerinin altını çizen Bozkurt "Müşterilerimize, paydaşlarımıza, ekonomiye ve ülkemize değer katmayı hedefliyoruz. Kazanılan tüm ödüllerin, bu çabanın doğal bir sonucu olduğunu düşünüyoruz" diye konuşuyor.

Sizin için en önemli ödül hangisiydi? Neden? Ödül almanın şirketiniz için önemini açar mısınız?
- Aldığımız her ödül yaptığımız işin bir yansıması olduğu için hak ettiğimiz bütün ödüller bizim için çok değerli. Ancak E-Fatura Ormanları sosyal sorumluluk projemizin, Uluslararası Halkla İlişkiler Derneği (IPRA) tarafından her yıl düzenli olarak verilen Altın Dünya Ödülleri, çevre dalında 2009 yılı "En İyi Halkla İlişkiler Projesi" ödülüne layık görülmesi, ardından Birleşmiş Milletler özel ödülüne aday gösterilen 5 projeden biri olması göğsümüzü kabartan gelişmeler oldu.

Bu ödüller Türk Telekom'un hangi gücünü ortaya koyuyor?
- Farklılaşmak ve rekabette ilk sıralarda yer almak uzun soluklu bir çaba ve kararlılık gerektiriyor. Biz de yenilikçi bir yaklaşım, sürdürülebilir yatırımlar, doğru stratejilerle güçlü bir marka yarattık. İnovasyon, insan gücü, Ar-Ge ve yeni teknolojilere yaptığımız yatırım, müşteri memnuniyeti odaklı katma değerli ürün ve hizmetlerimiz Türk Telekom'un gücünü ortaya koyuyor. Ürün ve hizmetlerimizin yanında, ülke çapında yürüttüğümüz sosyal sorumluluk projeleriyle de Türk Telekom markasının sürdürülebilir bir büyüme içinde olmasını sağlıyoruz. Bugüne kadar gösterdiğimiz başarılı performans ile ülkemizin en köklü kuruluşlarından olan Türk Telekom'u, küresel bir marka olma yolunda geleceğe en güçlü şekilde taşıyoruz. Son dönemde yaptığımız yatırım ve işbirlikleri ile markamızın adım adım küresel bir kimlik kazanacağına inanıyoruz. Türk Telekom'un, üç yıl üst üste Türkiye'nin en değerli markası olması ürün ve hizmet sunduğumuz milyonlarca müşterimizle aramızda güçlü bir bağ kurmayı başardığımızın önemli bir göstergesi. Müşterilerimize değer katmaya odaklanarak insan kaynağından altyapımıza, yenilikçilikten kurumsal kimliğimizi güçlendirmeye uzanan geniş bir alanda yatırımlarımızı ve çalışmalarımızı sürdüreceğiz.

Müşteriler için 'ödüllü şirket'ya da 'ödüllü ürün' kavramlarının bir fark yarattığına inanıyor musunuz?
- Beğeni, güvenilirlik, tanınma, müşteri sadakati, müşteri memnuniyeti, ürün ve hizmete duyulan güven, firmanın pazardaki konumu, büyüme potansiyeli gibi unsurların yanı sıra; saygın uluslararası ödülleri kazanmak da marka değerine olumlu yönde katkı yapıyor. Son üç yıldır arka arkaya Türkiye'nin En Değerli Markası olmakla bu anlamda iyi bir örnek sunduğumuza inanıyoruz.

Şirketiniz için ödül almak ne anlama geliyor? Ödüllerin size neler kattığını düşünüyorsunuz? Şirketinizi aldığı ödüllerin, çalışan üzerindeki etkisi ne yönde oluyor?
- 2011 yılı bizim için başarılarla dolu bir yıl olarak geçti ve birçok farklı alanda uluslararası ödüller kazandık. Ürün ve hizmetlerimiz, kampanyalarımız, tarifelerimiz, kurumsal sosyal sorumluluk projelerimiz dünya çapında onlarca farklı ülkeden projelerin değerlendirildiği organizasyonlarda öne çıkarak ödül almayı başardı. Bu tip ödüller tüm şirket çalışanları için motivasyon kaynağı oluyor. Türk Telekom çalışanları, gösterdikleri özveri ve çabanın karşılığını almaktan ötürü mutlu ve gururlu bir biçimde, her zaman daha iyisi için çalışmaya devam ediyor.


Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz