2003 yılında kurulan ve 2004 yılında ilk mağazasını açan DeFacto, bugün Türkiye’de sektöründe faaliyet gösteren ikinci en büyük şirket konumunda. DeFacto, yurtdışında da hızla büyüyor. İlk yurt dışı mağazasını 2012 yılının Şubat ayında Kazakistan’da açtı. Kazakistan’ın yanı sıra Irak, Mısır, Belarus, Gürcistan, Rusya, Fas, Azerbaycan, Suudi Arabistan, Arnavutluk, Kosova ve KKTC’de de mağazaları bulunuyor. Defacto’nun hedefi global bir marka olmak. Şirketin planı 2025 yılında mağazalarıyla 50 ülkede, online ticaretle 100 ülkede faaliyet göstermek. Şirket büyümede satın almalar da gerçekleştiriyor. Defacto son olarak Hollanda kökenli perakende gruplarından C&A’in Türkiye'de 6 şehirde bulunan 24 mağazasını devralmak için anlaşmaya vardı.
(*) : Açıklanmadı
Şirketin Son Haberleri
Capital Dergisi'nden son haberleri bildirim olarak almak ister misiniz?